کد مطلب: 35573
 
مسیر راهپیمایی روز قدس در زاهدان مشخص شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در آستانه فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد روز جهانی قدس مسیر راهپیمایی این روز را در زاهدان اعلام کرد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۸
 
حجت‌الاسلام عباس دانشی
حجت‌الاسلام عباس دانشی بمناسبت نزدیک شدن به جمعه آخر ماه رمضان که به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان زاهدان ساعت 10 روز جمعه 3 مردادماه برابر با 27 رمضان با تجمع در میدان آزادی و حرکت به سمت مصلی قدس زاهدان برگزار می شود.

وی گفت : سخنران محوری این روز دکتر محمد مهدی عبدخدایی محقق و پژوهشگر تاریخ اسلام و از یاران شهید نواب صفوی خواهد بود و پس از خواندن نماز باشکوه جمعه بیانیه این روز قرائت می شود.

دانشی بیان کرد : راهپیمایی روز قدس درپاسخ به ندای تاریخی رهبرکبیر انقلاب و دفاع از قدس شریف است و با توجه به اقدامات بی رحمانه اخیر صیهونیست ها در غزه وظیفه همه مسلمانان است که امسال با شکوه تر در این راهپیمایی حضور پیدا کنند تا مشت محکمی بر دهان اسرائیل و امریکا بزنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان جهت حضور با شکوه در این راهپیمایی گفت :  از عموم مردم شریف و قدرشناس زاهدان، از عموم گروه‌ها، اقشار، اصناف مختلف مردمی،تشکل‌ها، احزاب، گروه‌ها، جناح‌ها و دسته‌های مختلف سیاسی ـ اجتماعی وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی و قدس شریف می‌خواهم تا بار دیگر با خلق حماسه‌ای عظیم و در خور شکوه و مجد و عظمت ایران و ایرانی با حضور انبوه، مثال‌زدنی و آگاهانه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس سیلی محکمی به نظام استکبار و سلطه جهانی زده و با آرمان مقدس آزادی قدس شریف، این یادگاری بی‌بدیل حضرت امام خمینی (ره)، تجدید میثاق کنند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark