کد مطلب: 31469
 
نامه خانواده های شهدا سیستان و بلوچستان به دکتر ظریف
چرا برنامه دیدار اشتون با خانواده قربانیان ترور را هماهنگ نکردید؟
جمعی از خانواده‌ شهدای ‌حوادث تروریستی سیستان و بلوچستان با ارسال بیانیه ای ، خواستار موضع محکم و قاطع وزیر خارجه کشورمان در مقابل اهداف سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران شدند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۶
چرا برنامه دیدار اشتون با خانواده قربانیان ترور را هماهنگ نکردید؟
 
‌به گزارش زاهدانه به نقل از عصر هامون، در پی دیدار کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که جهت دیدار با مسئولان کشور وارد تهران شده بود و در اولین روز سفر به ایران با جمعی از زنان که گفته می‌شود یکی از آن‌ها «نرگس محمدی» از محکومین فتنه 88بوده است، در همین راستا ‌جمعی از خانواده‌های شهدای حوادث تروریستی سیستان و بلوچستان با ارسال بیانیه ای به پایگاه خبری عصر هامون خواستار موضع محکم ، قاطع و مستند دکتر ظریف در مقابل اهداف سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران شدند.
در این بیانیه آمده است:

حضور محترم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و رئیس دیپلماسی جمهوری اسلامی
با درود و تحیات
در پی سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به کشور عزیزمان، انتظار همه ملت ایران بر این بود که این سفر گامی به جلو برای اعتماد سازی، که هدف آن وزارت و نمایندگان خانواده بزرگ جمهوری اسلامی ست باشد که متاسفانه صحنه ای دوباره از حضور بی شرمانه و بی ادبانه اروپائیان به ظاهر متمدن در کشوری با تمدن چند هزار ساله و با فرهنگ ریشه دار و عالمان و متخصصان علوم گوناگون تکرار می شود و این بار نیز به نمایندگی از غرب کینه توز در سفارت اتریش با خانواده فتنه گران سال 88 دیدار می کند! سوال این است چرا وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران یکبار دیگر اجازه یک چنین دیدار هایی را صادر کند. مطمئنا شما بهتر می دانید که ایران خود بزرگترین قربانی تروریست است و آن وقت اشتون به دنبال اهداف فتنه 88 با محکومان فتنه دیدار می کند و به دنبال حقوق بشر می گردد؟!
اگر هدف این دیدار غیر از این بود، یعنی خانواده شهدای ترور و دانشمندان هسته ای نبودند؟ یا خانواده های مرزبانانی که اخیرا در منطقه شرق کشور به گروگان گرفته شدند و هیچ خبری از آنان در دست نیست؟!! آیا خانم اشتون به دنبال طرح ریزی فتنه دیگری است؟
جای بسی تعجب است که چرا وزارت خانه تحت مدیریت شما برای اثبات حقانیت خواسته ملت ایران و اثبات نقض حقوق بشر توسط غربیان که عاملان فتنه و ترور در ایران و جهان هستند دیدار ایشان را با خانواده های قربانی ترور و مرزبانان ربوده شده ایرانی برنامه ریزی نکرده بود!! تا پیام این خانواده های داغدار و منتظر ، آشکارا به جامعه جهانی و به نماینده اتحادیه اروپا می رسید تا ماهیت حقوق بشر در اسلام و حقوق بشر آمریکایی و غربی نمایان تر می شد.
غربیان ناقض حقوق بشر با چه اجازه ای مدتهاست کشور عزیز ما را به نقض حقوق بشر متهم کرده و به حال بر هم زنندگان امنیت ملی و حامیان بر اندازی جمهوری اسلامی ایران دل می سوزانند!!
جناب وزیر فرزند عزیز ما شما بهتر می دانید که جمهوری اسلامی ایران به حرمت خون صدها هزار شهید پرچم اسلام را با افتخار در جهان به اهتزاز در آورده و حرف برای گفتن بسیار دارد، حقوق بشر آمریکایی و زندان های مخوف گوانتانامو و کشتار بی رحمانه فلسطینیان و حمایت از تکفیری ها و اوضاع سوریه، عراق ، افغانستان ، لبنان و... این گفتار بی رحمانه امثال خانم اشتون و آمریکا و هیئات اروپایی و غربیها و جیره خواران آنان در سراسر جهان از اوضاع حقوق بشر، در ایران دل هر ایرانی متعهد را به درد می آورد .
ما خانواده شهدای سیستان و بلوچستان به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حامی شما در مذاکرات هسته ای هستیم چرا که شما را همانند تک تک فرزندان و جوانان شهیدمان می دانیم و از جنابعالی انتظار داریم که موضعی محکم و قاطع و مستند در مقابل اهداف سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران اتخاذ نمایید و به آنان یادآور شوید که زنان و مادران و همسران شهدای انقلاب ، دفاع مقدس و بالاخص شهدای ترور در استان سیستان وبلوچستان که بارها مورد هجوم ناجوانمردانه مزد بگیران غربیها بوده اند با خدا معامله کرده اند و با جان و دل، پای ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی خواهند ایستاد و این گونه اعمال و این نحوه سخن گفتن با ایرانیان دیوار بی اعتمادی ملت ایران را بالاتر برده است و لیاقت دیدار با نماینده چند کشور حامی تروریست، ناقضان حقوق بشر و حقوق زنان در سراسر دنیا بایستی نصیب خانواده های حامی فتنه شود .
جناب آقای دکتر ظریف ما خانواده های شهدای استان سیستان و بلوچستان از فرزند شیرخوار تا پیرمرد 70 ساله و حتی زنان شهیده را در حوادث گوناگون با حمایت همین غربی ها از ریگی، تروریست ملعون شرق کشور تقدیم انقلاب اسلامی کرده ایم به درایت ایمان و روحیه اعتقادی شما اعتماد و اطمینان کامل داریم و انتظار ما از شما این است که با در نظر گرفتن همه جوانب از خون شهدا و حیثیت اسلام محافظت کنید و بار دیگر اجازه چنین دخالت ها و اظهارنظرهای بی شرمانه در خصوص حقوق بشر اسلامی را ندهید.

دعای خیر ما بدرقه راهتان همیشه باد...
جمعی از خانواده های شهدای شیعه و سنی  حوادث تروریستی استان سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/9031
مرضیه لشکری همسر شهید مصطفی آبیاری
زهرا اکبری خواهر شهید محمد اکبری
شیردل بومری پدر شهید مهدی بومری
محمد خمر پدر شهید حمید خمر
زهرا پودینه همسر شهید محمد رضا خمر
بهرام سرگزی برادر شهید محمد سرگزی
لیلا جهانتیغ مادر شهید امید شهرکی
زهرا سرابندی مادر شهید مرتضی عباس زاده محمودی
علی عباس زاده محمودی پدر شهید مرتضی عباس زاده محمودی
مرضیه بستانی مادر شهید علی رضا کرد
پروین ویژه مادر شهید علی طهرانی مقدم
رضا لشگری پدر شهید مسعود لشگری
مهین جهانتیغ همسر شهید حسن مالکی نسب 
عباسعلی میرشکار پدر شهید مجتبی میرشکار
فروغ میر خواهر شهید رضا میر
نعمت گمشاد زهی پسر شهید سید محمد گمشادزهی
کنیز رضا زنجانی مادر شهیدان سکینه سندگل و ثناء پردل شهید دوماهه استان
محمد یاسر پردل همسر و پدر شهیدان سکینه سندگل و ثناء پردل شهید دوماهه استان
رضا گرگی برادر شهید سعید گرگی
نور احمد نارویی پدر شهیده مطهر نارویی
عبدالواحد کمالی فر برادر شهید عبدالجبار کمالی فر
نازنین شهنوازی فرزند شهید محمد عمر شهنوازی
مریم ارباب همسر شهید محمد طالع ریگی لادیز
محمد حسین آبیز پدر شهیدان علیرضا و محمود آبیز
غلامعلی حسینی پدر شهید محمد حسینی
فریبا کفاش همسر شهید محمد گلدوی
محمد آسوده پدر شهید مرتضی آسوده
علیخان بزی پدر شهید حامد بزی
امام بخش بلوچی برادر شهید عظیم بلوچی
عبدالکریم چراغ مکان برادر شهید عبدالرحمان چراغ مکان
غلامرضا کوهکن پدر شهیدان اکبر کوهکن و مصطفی کوهکن
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark