کد مطلب: 59380
 
تروریست های سرخابی «خانه امن» چه ماموریتی دارند؟
در قسمت قبلی سریال پرطرفدار «خانه امن» سکانسی مربوط به حضور گروه های تروریستی در ورزشگاه آزادی با لباس تیم استقلال در میان تماشاگران، دست خوش حاشیه هایی در فضای مجازی شد اما بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار دانا این عملیات تروریستی ورزشگاه آزادی واقعی و مربوط به دربی می شود که درنهایت با نتیجه دو _ دو به پایان می رسد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۱
 
به گزارش زاهدنیوز،به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در قسمت قبلی سریال پرطرفدار «خانه امن» سکانسی مربوط به حضور گروه های تروریستی در ورزشگاه آزادی با لباس تیم استقلال در میان تماشاگران، دست خوش حاشیه هایی در فضای مجازی شد تاجایی که این باشگاه نسبت به پخش این قسمت از سریال واکنش شدید نشان داد، بیانیه ای صادر کرد و به صورت رسمی از عوامل این سریال شکایت کرده  است.
 
اما داستان جایی جذاب می شود که این گروه تروریستی سریال، در ادامه ماجرا و در تیمی دیگر در لباس هواداران تیم پرسپولیس نیز همزمان با تیم آبی ها وارد ورزشگاه شده و قصد عملیات تروریستی و خرابکاری دارند.
 
بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار دانا این عملیات تروریستی ورزشگاه آزادی واقعی و مربوط به دربی می شود که درنهایت با نتیجه دو _ دو به پایان می رسد.
 
گروه تروریستی که در ادامه سریال می بینیم با بمب گذاری در داخل آمبولانس کنار زمین قصد کشتن بسیاری از هم وطنانمان را داشتند که با رسیدن تیم ماموران امنیتی، موفق به خنثی کردن این بمب می شوند. 
 
معمولا قضاوت های عجولانه به جز حاشیه سازی و دور ماندن از حقیقت، نفع دیگری برای قضاوت کنندگان باقی نمی گذارد و در نگاهی رسانه ای اگر عوامل یک سریال و یا فیلم سینمایی، نتوانند برای بیان دیدگاه خود به یک جماعتی اشاره کنند، که همیشه کارشان ابتر می ماند.
 
در این سال های نه چندان دور، بارها و بارها همین قضاوت های بی مورد و حساسیت ها و تعصبات بیجای شغلی، باعث شده تا بسیاری از سریال های سیما به حاشیه کشیده شود که صبر و درایت بیشتر مردم و گروه های نامبرده، می تواند منجر به جامعه ای پویاتر شود.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark