کد مطلب: 41190
 
نگذارید افرادی به نام "امر به معروف و نهی از منکر" چهره حزب‌الله را خراب کنند
جوان حزب‌اللهی باید با هوش باشد. باید چشم‌هایش را باز کند و نگذارد کسی در صفوف او رخنه کند و به نام امر به معروف و نهی از منکر، فساد ایجاد کند که چهره حزب‌الله خراب کند،من یقین دارم و تجربه‌های این چند سال نشان داده تا نیروهای مومن و حزب‌اللهی برای انجام کاری به میدان می‌آیند، یک عده عناصر در گوشه‌ای فسادی ایجاد می‌کنند تا ذهن مسئولین را نسبت به نیروهای مومن و حزب‌اللهی و مردمی چرکین کنند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۶
نگذارید افرادی به نام "امر به معروف و نهی از منکر" چهره حزب‌الله را خراب کنند
 
به گزارش زاهدانه ،امر به معروف و نهی از منکر در مقیاس وسیع و عمومی خود حتی از جهاد بالاتر است و اساس جهاد را این فریضه استوار می‌کند اما اینکه امر به معروف و نهی از منکر چیست و ما در مقابل آن چه وظیفه‌ای داریم در آیات و روایات به صراحت بیان شده است.

امر به معروف و نهی از منکر یکی از ارکان اساسی اسلام و ضامن برپا داشتن همه فرایض اسلامی است و باید در جامعه ما احیاء شود و هر فردی از آحاد مردم، خود را در گسترش نیکی و صلاح و برچیده شدن زشتی و گمراهی و فساد، مسئول احساس کند.  

*جوان حزب‌اللهی باید با هوش باشد

مقام معظم رهبری در تاریخ 22 تیر 1371 در جمع فرماندهان نیروهای مقاومت بسیج سراسر کشور و در روز شهادت امام سجاد(ع) بیان کردند: البته جوان حزب‌اللهی هم باید با هوش باشد. باید چشم‌هایش را باز کند و نگذارد کسی در صفوف او رخنه کند و به نام امر به معروف و نهی از منکر، فساد ایجاد کند که چهره حزب‌الله خراب کند باید مواظب باشید این به عهده خودتان است که من یقین داریم و تجربه‌های این چند سال نشان داده تا نیروهای مومن و حزب اللهی برای انجام کاری به میدان می‌آیند، یک عده عناصر بددلی و دروغین، با نام این‌ها در گوشه‌ای فسادی ایجاد می‌کنند تا ذهن مسئولین را نسبت به نیروهای مومن و حزب‌اللهی و مردمی چرکین کنند. مواظب باشید.   
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark