کد مطلب: 36
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار استان سیستان و بلوچستان
حوادث تروریستی حوزه سیستان و ناحیه بلوچستان دو حادثه متفاوت است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار استان سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز دادستان شهرستان زابل در حال رفتن به محل کار توسط اشرار مسلح به شهادت رسید.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۳
 

رجب علی شیخ زاده ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم و شهادت مظلومانه سالار شهیدن امام حسین (ع ) در گفتگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : ساعت ۸ صبح امروز ( ۱۵ آبان) موسی نوری دادستان زابل به همراه راننده خود که در حال عزیمت به محل دادسرای عمومی و انقلاب زابل بودند توسط عده ای از افراد مسلح به شهادت رسیدند.

وی گفت : این حادثه در حوالی بیمارستان امیر المومنین ( ع)  شهرستان زابل در حالی که عده ای از افراد مسلح در کمین بودند موسی نوری و راننده وی را مورد هدف گلوله قرار دادند و به شهادت رساندند.

وی اذعان داشت : دادستان شهرستان زابل اخیرا اقدامات قضایی در حوزه سیستان در رابطه با مقابله با شرارت انجام داد و این امردر ایجاد امنیت  سیستان کمک به سزایی داشت .  اشرار نتوانستند این جریان را تحمل کنند و دست به  ترور وی زدند.

وی افزود : با توجه به دو  حادثه ای که  اخیرا در استان رخ داده اذهان به سمت حادثه تروریستی سراوان و یا  اعدام هایی که اخیرا در استان اتفاق افتاده است معطوف می شود .

شیخ زاده گفت : حوادث تروریستی حوزه سیستان و  ناحیه بلوچستان دو حادثه متفاوت هستند . در بلوچستان درگیری توسط عوامل تروریستی در نقطه صفر مرزی رخ داد و اقدام ترور در سیستان در حوزه قضایی توسط اشرار قانون گریزی که روح عدالت طلبی و عدالت خواهی دادستان را نتوانستند تحمل کنند صورت گرفته است.

وی افزود : عوامل امنیتی در حال پیگیری عوامل این حادثه می باشند و به سرنخ خایی نیز دست یافتند که با کامل شدند تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark