کد مطلب: 58633
 
مدیر عامل شهرک های صنعتی استان خبر داد؛
اشتغالزایی برای 54 نفر در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
علیرضا راشکی گفت: در طی هفته دولت 5 طرح عمرانی و 4 واحد تولیدی در شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۶
 
علیرضا راشکی در گفت و گو با زاهدنیوز بیان کرد: همزمان با هفته دولت 5 طرح عمرانی شامل آسفالت شهرک صنعتی زاهدان کامبوزیا ،جدول گذاری شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه ، آسفالت ناحیه صنعتی زابلی ،شبکه گاز ناحیه صنعتی بنجار و زیر سازی شهرک صنعتی خاش به بهره برداری رسید.

وی افزود: برای این طرح های عمرانی تا کنون 8000 میلیون ریال هزینه شه است.

وی خاطرنشان کرد بهره برداری از چهار واحد تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان شامل  واحد تولیدی عمل آوری ماهی و میگو در شهرک صنعتی کنارک ،سیلندر پرکنی در ناحیه صنعتی ادیمی ،دستمال کاغذی در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه و تولیدات آب مقطر ،اب رادیاتور و مایع شیشه پاک کن از دیگر اقدامات انجام شده در این هفته به شمار می رود.

راشکی اذعان کرد: این واحد های تولیدی با سرمایه گذاری 16 میلیون و 780 هزار ریال زمینه اشتغال را برای 54 نفر به صورت مستقیم فراهم می کنندهمچنین علاوه بر این چهار طرح نیز در شهرک ها و نواحی صنعتی استان کلنگ زنی شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: این طرح ها شامل آزمایشگاه معدنی در ناحیه صنعتی نوک آباد، سردخانه در شهرک صنعتی کنارک ،آب آشامیدنی و تولیدی نان و شیرینی در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه بود.

انتهای پیام//
Share/Save/Bookmark