کد مطلب: 33642
 
آئین تجلیل از فعالان ستادهای مراسمات سال 92 در زاهدان برگزار شد
رئیس شورای هماهنگی استان سیستان و بلوچستان گفت : آئین تجلیل از فعالان ستادهای مراسمات سال 92 با حضور استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد.
تاریخ انتشار : شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۷
 
آئین تجلیل از فعالان ستادهای مراسمات سال 92
به گزارش زاهدانه ، حجت‌الاسلام عباس دانشی ظهر امروز در جلسه تجلیل از فعالان ستادهای مراسمات سال 92 در سالن جلسات روابط عمومی استانداری گفت : ستادهای دهه فجر سال 92 از آذرماه تشکیل شده اند و جلسات و برنامه ریزی هایی انجام شد و برنامه ها در بخش های مختلف در وقت تعیین شده برگزار گردید.

وی افزود : تعداد 20 کمیته برای برگزاری مراسمات دهه فجر سال 92 تشکیل شد و برنامه های فرهنگی ، ورزشی ، مذهبی و هنری توسط این کمیته ها اجرا شد .

وی به حضور چشمگیر مردم اهم از شیعه و سنی در این مراسمات اشاره نمود و افزود : برنامه کلیدی و اصلی مراسمات دهه فجر راهپیمایی با شکوه 22 بهمن بود که به نحو بی نظیری نسبت به سالهای گذشته در سراسر استان سیستان و بلوچستان برگزار شد .

دانشی افزود : در دهه فجر سال گذشته 5000 برنامه در سراسر استان اجرا شد و امروز کمیته های برتر این مراسمات را معرفی می کنیم.

وی هدف از تجلیل از کمیته های برتر را اینگونه بیان کرد : ایجاد انگیزه و توجه بیشتر برای مسئولان کمیته ها تا در سال 93 توجه بیشتری داشته باشند و این فعالیتها جهت رضای خداوند می باشد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark