کد مطلب: 29575
 
استاندار سیستان و بلوچستان:
آموزش صحیح و اصولی سبب شناسایی استعدادهای نهفته می‌شود
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آموزش و تربیت صحیح و اصولی سبب می‌شود استعدادهای نهفته استان سیستان و بلوچستان شناسایی و در حوزه نیروی انسانی رخ‌نمایی کنند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۹
استاندار سیستان و بلوچستان
 
استاندار سیستان و بلوچستان
به گزارش زاهدانه ، علی اوسط هاشمی امروز در دیدار از مدرسه نمونه دولتی راه انبیاء چابهار اظهار کرد: نقش آموزش در شکوفایی استعداد هر جامعه بسیار مهم و سازنده است به طوری که سبب توسعه در تمامی ابعاد سازندگی می‌شود.

وی افزود: معلمان و مربیان و افرادی که وظیفه تربیت جامعه و تعلیم را در این بخش حساس عهده‌دار هستند نباید فقط به نقش فرستنده اکتفا کنند بلکه هنر معلم شکل دادن توانایی‌هاست.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به این‌که نیاز معلم به دانش‌آموز عامل به اوج است، تصریح کرد: باید باور کرد که بچه‌ها خوب می‌فهمند و بر اساس این مهم با آنان برخورد و برنامه‌های آموزشی را ارائه کرد تا بازدهی‌ها و خروجی فعالیت‌ها نمود مطلوب‌تری پیدا کند.

اوسط هاشمی بیان کرد: حکومت هم باید باور کند که مردم خوب می‌فهمند و قدرت تحلیل بالایی دارند و بر همین اساس نسبت به ارائه خدمات به آنان اقدام کند چراکه مردم بهترین داور و ناظر بر عملکردها هستند.

وی اضافه کرد: هر انسانی به اندازه قابلیت فردی قدرت درک دارد و این قدرت درک می‌تواند در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرد و تغییر و گوناگونی را به وجود آورد.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با بیان این‌که خواستن را به بچه‌های خوب باید تمرین داد، گفت: باید تمرین خوب بودن و زیستن را در قالب تعلیم و تربیت به دانش‌آموزان به درستی آموزش داد تا نقش موثرتری در کمال جامعه داشته باشند.

اوسط هاشمی تاکید کرد: در امر آموزش به ویژه در اصل تعلیم و تربیت نباید از کنار مسائل به راحتی عبور کرد بلکه با مهم شمردن مبانی باید زمینه بروز خلاقیت و نوآوری را در جامعه پدید آورد.

وی افزود: حکومت محدود نیست و دوام ایفای نقش در مملکت خویش در گرو دانش است و جامعه‌ای به سر منزل مقصود می‌رسد که از علم و دانش بالاتری برخوردار باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید در زمینه دانش خوب تمرین کرد و اهمیت به کلاس و درس و توسعه در این بخش زیربنایی و محوری را در اندیشه خود همواره پرورش داده و سرآمد به آن بنگریم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
مرجع : تسنیم