کد مطلب: 58717
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛
اجرای طرح ملی نذر آب در سیستان و بلوچستان
علیرضا میربهاالدین گفت: طرح ملی نذر آب سه توسط جمعیت هلال احمر از 21 شهریورماه لغایت 4 مهر در شش شهرستان این استان اجرا خواهد شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۹
 
علیرضا میربهاالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، بیان کرد: طرح ملی نذر آب سه در راستای تحقق اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه و به منظور ارتقای سطح سلامت و کمک رسانی به آسیب پذیرترین مناطق محروم و متاثر از خشکسالی در استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: طرح ملی نذرآب همانند دو سال گذشته در سطح استان سیستان و بلوچستان با حضور استان های معین در مناطق محروم و بحرانی متاثر از خشکسالی از 21 شهریورماه به مدت دو هفته اجرا می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: : 6 شهرستان هامون ،هیرمند ، نیکشهر ، چابهار ،ایرانشهر و خاش که نسبت به بقیه شهرستانها بیشتر دچار بحران و خشکسالی شده بودند انتخاب و مقرر شده است توسط جمعیت هلال احمر استان های قزوین ،گلستان ،زنجان ، مرکزی ، قم و تهران پوشش داده شوند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تاکید کرد : اجرای طرح نذر آب در سه محور اجرای کاروان سلامت ، توزیع آب شرب و بسته حمایتی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مناطق مورد نظر انجام خواهد گرفت و در همین راستا ارزیابان از استان های معین به سیستان و بلوچستان آمده تا مناطق تحت پوشش خود را ارزیابی و نیازسنجی کنند تا با امکانات لازم در منطقه حاضر شوند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark