کد مطلب: 62929
 
نماینده ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
دشمن با وجود نیروهای اطلاعات راه به جایی نخواهد برد
نماینده ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تا زمانی که جان‌برکفان گمنام نیروهای اطلاعات و امثال آنان هستند دشمن راه به جایی نخواهد برد، این نظام با خون شهید و اشک خانواده‌های شهدا آن‌قدر مستحکم است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۰
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبرپور در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: اگر شهید حاج‌قاسم و شهدای گمنام نداشتیم امروز دشمنان ما را بلعیده بودند آنانی که خیال می‌کنند پایه‌های نظام به‌راحتی از بین می‌رود باید بدانند که با خون شهید و اشک خانواده‌های شهید آن‌قدر مستحکم است که هر چه مشت و لگد در این سال‌ها بر پیکره نظام زدند راه به جایی نبردند.

وی ادامه داد: آنانی که جیره‌خور و نوکر استکبار هستند باید بدانند نیروهای ما، نیروهای گمنام اطلاعات ما شهادت‌نامه امضا کردند آنان جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم حضرت حق کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان تصریح کرد: پیشوایان ما شهید شدند و ما تشنه شهادت هستیم و آنان الگویی برای این نیروهای گمنام هستند این نهایت عزتمندی است ما اگر بشکنیم برنده‌تر خواهیم شد حاج‌قاسم رفت و حاج‌قاسم‌ها روییدن امثال این شهدا اگر رفتند مانند آنان قطعاً متولد می‌شوند.

وی افزود: آن‌هایی که شهید شدند جاودان شدند و طوق جاودانگی بر گردن نهادند، آنانی که کشته شدند ماندگار تاریخ هستند ما شهادت‌نامه امضا کردیم آنان رو سفیدان تاریخ هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبرپور تشریح کرد: قرآن می‌فرماید اگر می‌خواهید ماندگار شوید راه آن فتح فی‌سبیل‌الله است که جان خود را برای ارزش‌های دینی فدا کند.

وی ادامه داد: خریدار شهدا خدا است اگر خریدار خدا است ما نگرانی نسبت به رفتن نداریم؛ لذا دشمنان بدانند که آزموده را آزمودن خطا است، تا زمانی که جان‌برکفان گمنام نیروهای اطلاعات و امثال آنان هستند دشمن راه به جایی نخواهد برد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان اذعان کرد: آنانی که روزبه‌روز چوب بر آتش‌ها می‌اندازند بدانند تیغ برنده شمشیر حضرت حق بر کردن آنان روزی خواهد نشست مغز منحرف خطرناک‌تر از دست منحرف است و تیغ عدالت بر دهان نحس آنان خواهد نشست و روسیاهی بر آنان خواهند ماند.

وی خاطرنشان کرد: این دشمنان منافق قرآن را بر اندازه فهم گنجشکی و منحرف خود تفسیر می‌کند آنان هم مغز منحرف هستند و هم دست منحرف هستند بدانند که فردای قیامت با تیغ برنده عدالت مواجه خواهند شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبرپور در پایان گفت: شهد شیرین شهادت بهترین است برای ما است این شهدا در نهایت رضایت هستند و بر سر سفره رضوان‌الله نشسته هستند مقصد الله است و آنانی که رفتند هیچ باکی از شهادت ندارند و آماده فتح قله‌های شهادت هستند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark