کد مطلب: 36000
 
نگاه من به فضاهای مجازی مثبت است
به فضاهای مجازی نگاه مثبت دارم درصورتی که کارکردهای درست استفاده از فضاهای مجازی را بدانیم و آن را بتوانیم مدیریت کنیم.
تاریخ انتشار : شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۳۸
نگاه من به فضاهای مجازی مثبت است
 
به گزارش زاهدانه ، محمدتقی حسن زاده رئیس مرکز مطالعات و پژوهش ها راهبردی وزارت ورزش و جوانان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه استفاده از فضاهای مجازی به صورت فردی جهت غنی سازی اوقات فراغت در برخی جوامع غربی و اروپایی به صورت گرایش فردی است، در جوامع ما در برخی از  جوانان این گرایش وجود دارد که می توان آن را با برنامه ریزی مناسب به صورت مثبت هدایت کرد.

وی افزود: برخی عوامل اوقات فراغت سالم را برای جوانان تهدید می کند که یکی از آنها محیط های مجازی است و برای جلوگیری از آسیب‌های جدی باید از آن استفاده درست شود.

حسن زاده با اشاره به اینکه زندگی بشر تا 10 سال آینده کاملاً دیجیتالی است اظهار کرد: هر چیزی خطرات خاص خود را دارد اما اگر در جهت درست به کار گرفته شود و برنامه ریزی خوبی انجام شود می تواند در جهت توانمندسازی جوانان استفاده شود.

لذا با ید فرهنگ سازی غنی و اسلامی دراین فضاهای مجازی مانند اینترنت ، موبایل را مدیریت کنیم.

وی تصریح کرد: نباید نگاه تهدید آمیز به ابزارها و فضاهای مجازی داشت و باید حضور فعالانه و از طرفی مثبت ایجاد کرد و لذا نگاه من به مسائل فضاهای مجازی و تکنولوژی های جدید نگاه مثبت است به شرطی که ازکارکردهای درست آنها استفاده کنیم.

حسن زاده در پایان خطار نشان کرد: از امکانات و تکنولوژی های جدید با روش صحیح و درجهت نیازهای واقعی و در جهت نیازهای واقعی و رشد و پیشرفت استفاده کرد.

انتهای پیام/ 
Share/Save/Bookmark