کد مطلب: 43688
 
حضور مستمر در خلیج عدن و اقیانوس هند / تعامل و همکاری برای برقراری امنیت دریا در مقابل ورودهای غیرقانونی، تروریسم و قاچاق
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز ایران در خلیج عدن و اقیانوس هند حضور مستمر داشته و طرف عمانی نهایت همکاری را با ما داشته است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۶
حضور مستمر در خلیج عدن و اقیانوس هند / تعامل و همکاری برای برقراری امنیت دریا در مقابل ورودهای غیرقانونی، تروریسم و قاچاق
 
به گزارش زاهدانه ، امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با سرلشکر "سالم بن‌مسلم بن‌علی بن‌قطن، رئیس دانشکده عالی دفاع ملی کشور عمان که در محل ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: امروز ایران در خلیج عدن و اقیانوس هند حضور مستمر داشته و طرف عمانی نهایت همکاری را با ما داشته است.
 
وی با قدردانی از همکاری‌های کشور عمان در عرصه دریایی تأکید کرد: عمان برای تأمین امنیت منطقه با نیروی دریایی نهایت همکاری را داشته و با توجه به پیگیری مسائل راهبردی و شناخت مؤلفه‌های ملی قدرت، این دیدار برگزار می‌شود.
 
در ادامه این دیدار سرلشکر سالم بن‌مسلم بن‌علی بن‌قطن، رئیس دانشکده عالی دفاع ملی کشور عمان در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف از این دیدار گسترش روابط نیروی دریایی دو کشور است.
 
وی با اشاره به همکاری‌های دوجانبه بین دو کشور خاطر نشان کرد: برای تأمین امنیت دریا در مقابل ورودهای غیرقانونی،‌ تروریسم و قاچاق همواره روابط بین دو نیرو تداوم داشته است.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark