کد مطلب: 32248
 
ایران در مذاکرات به دنبال استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران در ادامه گفتگو با 1+5 به دنبال بهره‌مندی از حق قانونی خود برای استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در چارچوب NPT بوده و به همين منظور آمادگی خود برای رفع نگرانی واقعی و منطقی دراين زمينه را اعلام كرده است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۹
افخم
 
افخم
به گزارش زاهدانه ، "مرضیه افخم" سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان برخی تحلیل‌های ارائه شده از سوی محافل آمریکایی در مورد برنامه هسته‌ای ایران را ناشی از پیش فرض‌های غلط، اطلاعات ناقص در مورد ماهیت صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران و مبانی آن دانست و آن را غیرسازنده و شک برانگیز خواند.
 
وی افزود: در شرایطی که مذاکرات بین جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 ادامه دارد، شبهه افکنی و توصیه‌های ناشی از منفي‌نگری با استناد به نظریات افراد تندرو، نمی‌تواند کمکی به این روند باشد.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح كرد:  تهدید و فشار علیه ملت ایران بی‌تاثیر بوده و تنها مذاکره بر اساس احترام متقابل و از موضع برابر و پذیرش حقوق مسلم ملت ایران نتیجه بخش خواهد بود.
 
افخم خاطرنشان کرد: ایران در ادامه گفتگو با 1+5 به دنبال بهره‌مندی از حق قانونی خود برای استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در چارچوب NPT بوده و به همين منظور آمادگی خود برای رفع  نگرانی واقعی و منطقی دراين زمينه را اعلام كرده است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark