کد مطلب: 58665
 
دمای ۱۴ شهر سیستان و بلوچستان کمتر از ۴۰ درجه شد
معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با ادامه جریانات شمالی در استان دمای ۱۴ شهر به زیر ۴۰ درجه رسید و تنها سه شهر استان در شبانه روز گذشته دمای ۴۰ درجه و بیشتر تجربه کردند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۳
 

به گزارش زاهدنیوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛محمود دیانتی معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: دریکی دو هفته اخیر دمای ۱۵ شهر استان به بیش از ۴۰ درجه رسیده بود که با ادامه جریانات شمالی در استان دمای ۱۴ شهر به زیر ۴۰ درجه رسید و تنها سه شهر استان در شبانه روز گذشته دمای ۴۰ درجه و بیشتر تجربه کردند.

او اظهار داشت: در شبانه روز گذشته تنها دمای شهر‌های راسک، نیکشهر و دلگان به ۴۰ تا ۴۳ دجه سلسیوس رسید و مابقی شهر‌های استان دمای کمتر از ۴۰ را تجربه کردند.

او  افزود: در این بین دمای هوا در شش شهر زاهدان، چابهار، خاش، نصرت آباد، سراوان و مهرستان به ۳۱ تا ۳۵ درجه و دمای شهر‌های بزمان، زرآباد، میرجاوه، زابل، زهک، هیرمند، سوران، و ایرانشهر بین ۳۵ تا کمتر از ۴۰ درجه سلسیوس ثبت شده است.

معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی انتظار می‌رود نوسانات دمایی در دو سه روز آینده محسوس نباشد و رنج دمایی اغلب شهر تغییر بخصوصی نکند.

دیانتی تصریح کرد: پیش بینی می‌شود جریانات خنک شمالی همچنان تا پایان هفته در استان ادامه داشته باشد که تداوم این شرایط موجود ادامه شرایط دمایی کنونی استان به ویژه نواحی نیمه شمالی می‌شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark