کد مطلب: 42941
 
بیست و ششمین دادگاه "مهدی هاشمی" برگزار می‌شود
بیست و ششمین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی صبح امروز در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه به صورت غیرعلنی برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۵
بیست و ششمین دادگاه "مهدی هاشمی" برگزار می‌شود
 
به گزارش زاهدانه ، بیست و ششمین جلسه رسیدگی به پرونده "مهدی هاشمی" صبح امروز در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه به صورت غیرعلنی برگزار می‌شود.
 
گفتنی است: صبح روز يکشنبه 16 ارديبهشت 1392 قرار بود اولین جلسه رسیدگی به پرونده اتهامات "مهدی هاشمی" در دادگاه انقلاب برگزار شود که شروع نشده بلافاصله تمام شد چراکه در پی درخواست وكيل مهدی هاشمی از قاضي سراج برای "استمهال" رياست شعبه اول دادگاه انقلاب با اين درخواست موافقت كرد و  این در حالی است که دومین جلسه رسیدگی به اتهامات وی در 11 مرداد 1393 یعنی بیش از یک سال بعد برگزار شد.

جلسات دادگاه غیر علنی مهدی هاشمی در روزهای 11، 12، 27 مردادماه تا 18 آبان ماه در شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی "مقیسه" به صورت غیرعلنی برگزار شد و تا به امروز 25 جلسه را به خود اختصاص داده است و جلسات گذشته دادگاه مهدی هاشمی به ارائه کیفرخواست و دفاعیات وی و وکلایش گذشته است.
 
لازم به ذکر است؛ وکیل مدافع مهدی هاشمی در بیست و پنجمین جلسه دادگاه که روز شنبه 13 دی ماه برگزار شد در جمع خبرنگاران مدعی شد که مهدی هاشمی در هیچ تظاهرات و راهپیمایی  در سال 88 حضور نداشته است و کلیه فعالیت‌های وی مربوط به قبل از انتخابات است.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark