کد مطلب: 30421
 
معاون پارلمالی رئیس جمهور:
دشمن کلمه مقدس «الله اکبر» را نشانه گرفته است
معاون پارلمالی رئیس جمهور گفت: دشمن سعی دارد کلمه مقدس «الله اکبر» که رمز پیروزی انقلاب و سایر کشورها در منطقه است را به واژه‌ای نفرت‌انگیز تبدیل کند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۳
دشمن کلمه مقدس «الله اکبر» را نشانه گرفته است
 

به گزارش زاهدانه ، حجت‌الاسلام مجید انصاری صبح امروز در راهپیمایی 22 بهمن در زاهدان اظهار داشت: امروز آنان که از شکست ایران مایوس هستند باید شاهد حضور تمام اقشار مردم با وحدت در شهرها و روستاها باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه عنوان کرد: انقلاب ما نظام استبدادی ایران را به نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضور امروز مردم در این راهپیمایی نقشی موثر و تایید کننده در آینده کشور دارد.

وی ابراز داشت: رهبری بی نظیر امام راحل در جامعه و حضور وحدت پر رنگ مردم توانست کشتی طغیان زده انقلاب را از این طوفان رهایی بخشد.

انصاری اضافه کرد: با گذشت سی و پنج سال از انقلاب در این راهپیمایی شاهد حضور جوانانی هستیم که در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی حضور نداشتند، اما مصمم تر نسبت بزرگان در این صحنه شاهد حضورشان هستیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: دشمنان سیلی سختی از حضور اسلام در عرصه مدیریت در ایران خورد.

این مسئول گفت: امروز استکبار برای اینکه موج وحدت را بشکند، عناصر خود فروخته خود را ارائه چهره مشوش از اسلام قصد متلاشی کردن پیکر انقلاب اسلامی را دارد.

وی تصریح کرد: دشمن سعی دارد کلمه مقدس «الله اکبر» که رمز پیروزی انقلاب و سایر کشورها در منطقه است را به واژه‌ای نفرت‌انگیز تبدیل کند.

انصاری اذعان داشت: دشمن با استفاده از رسانه‌های عمومی قصد دارد از اسلام چهره‌ای تروریستی نشان دهد اما علما و ملت مسلمان نخواهند گذاشت این توطئه به هدف خود برسد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان متذکر شد: امروز وحدت سیستان و بلوچستان نمونه بارز وحدت در کشور است که شیعه و سنی دست در دست هم پا به عرصه گذاشته و این روز بزرگ را گرامی‌داشته‌اند.

 

انصاری ضمن دعوت جوانان به مطالعه تاریخ انقلاب و آرمان‌های آن ادامه داد: ما امروز در دامنه پیروزی قرار داریم که حاصل تلاش و امدادهای غیبی الهی است، اما به هدف اصلی خود نرسیدیم.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رهبر انقلاب حماسه سیاسی و اقتصادی را خط مش قرار داده که مردم با حضور در 24 خرداد امسال رویکرد جدیدی از وحدت را به جهانیان نشان دادند و دولت‌های غربی را دگرگون کردند.

 

این مسئول افزود: امروز که حماسه سیاسی به اوج خود رسیده است باید تمام اراده‌ها و تلاش تمام مردم و نخبگان جامعه برای تحقق حماسه اقتصادی باشد.

 

وی اضافه کرد: با توجه به تحریم‌هایی که کشور را تهدید می‌کند نیازمند تدبیر و سرمایه‌گذاری درست هستیم.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: استفاده از منابع سوختی مشترک ایران با کشورهای دیگر نیازمند سرمایه‌گذاری است تا بتوانیم بیشترین استفاده را از این منابع داشته باشیم.

 

این مسئول یادآور شد: دولت بر اساس سیاست‌ها و راهنمایی مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات در عرصه‌های بین‌المللی سیاسی و اقتصادی را آغاز کرده است.

 

انصاری عنوان کرد: مذاکره کنندگان با استفاده از فرمایشات مقام معظم رهبری و با حفظ سه اصل قدرت، حکمت و حفظ انرژی هسته‌ای در حال مذاکره هستند.

 

وی ابراز داشت: دولت مصمم است تحریم‌های ظالمانه را به پشتیبانی مردم با استفاده سرمایه‌های داخلی و خارجی برای تولید و اشتغال فراهم کند.

 

این مسئول با اشاره به حضور رئیس جمهور در اجلاس اخیر در جمع سرمایه‌گذاران اعلام کرد: ایران امن ترین منطقه سرمایه‌گذاری و اشتغال است.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: این گفته رئیس جمهور سبب موج عظیم سرمایه‌گذاران در صنعت ایران شده است.

 

انصاری ادامه داد: دولت تدبیر و امید توسعه اقتصاد شرق کشور را با محوریت استان سیستان و بلوچستان در دست اقدام دارد.

 

وی اذعان داشت: ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های توسعه در سیستان و بلوچستان از اهداف دولت تدبیر و امید است.

 

این مسئول با توجه به مسئله آب در این استان، متذکر شد: بررسی مشکل آب دراین منطقه موجب اتخاذ تصمیمات امید بخش و تشکیل کارگروهی برای رفع این مشکل شده است.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark