کد مطلب: 52932
 
تجلیل از 60 خانواده شهید ورزشکار مدافع حرم در زاهدان/ اهدا مدال قهرمانی قهرمان سپک تاکرا جهان به خانواده شهید محسن خزایی
در پنجمین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان زاهدان "مجتبی کیخا قهرمان سپک تاکرا جهان" مدال قهرمانی خودرا به خانواده شهید محسن خزایی اهدا کرد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۱
 
به گزارش زاهدانه، پنجمین یادواره شهداء ورزشکارزاهدان و تجلیل ازشصت خانواده شهید به همکاری سپاه شهرستان زاهدان، شورای شهر و شهرداری، فروشگاه رفاه و اتاق بازرگانی استان با حضور مسؤولان و جمعی از خانواده های شهدای ورزشکار و شهدای مدافع حرم در تالار بازرگانی سیستان و بلوچستان برگزار شد.
در این مراسم امام جمعه زاهدان با بیان اینکه شهدا نیازی به برگزاری یادواره ها ندارند، گفت: آنهایی که در راه خدا به شهادت می‌رسند هرگز از یاد نخواهند رفت.

آیت الله عباسعلی سلیمانی هدف از برگزاری یادواره شهدا را تجدید میثاق با آنها عنوان کرد و افزود: باید راه آنها را ادامه دهیم تا به سعادت و کمال برسیم.
وی با اشاره به اینکه خداوند حفاظت از راه شهدا را عهده دار است، بیان کرد: دشمن تلاش می کند تا راه شهدا کمرنگ شود و دستاوردی از آنها در جامعه نباشد.
فرمانده بسیج سپاه زاهدان نیز با بیان اینکه شهدا الگوی امروز و آینده ما در جامعه هستند، گفت: برای پنجمین بار اقدام به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در سطح شهرستان کرده که در این میان نیز از شصت خانواده شهید ورزشکار به ویژه سه تن از خانواده های شهدای مدافع حرم تجلیل شد.


سرهنگ موسی اصغری حسامیه با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ شهدا اولیویت ویژه ای دارد، افزود: همه ما در هر جایگاه وا‌م‌دار شهدا هستیم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه کار قرار می‌دهیم.


گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خانواده 60 شهید ورزشکار، "مجتبی کیخا قهرمان سپک تاکرا جهان"، مدال قهرمانی خود رابه خانواده شهید مدافع حرم محسن خزایی اهداء کرد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark