کد مطلب: 33646
 
استاندار سیستان و بلوچستان:
آزاد‌سازی خرمشهر تمام معادلات غرب را به هم ریخت
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر از دست رژیم بعثی صدام، همه معادلات کشورهای غربی و آمریکا را در منطقه به هم ریخت و آنها را در بهت و حیرت این پیروزی فرو برد.
تاریخ انتشار : شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۲
آزاد‌سازی خرمشهر تمام معادلات غرب را به هم ریخت
 
به گزارش زاهدانه ، استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم تجلیل از کمیته‌های مختلف برگزاری برنامه‌های دهه فجر استان در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و غیره و با گرامی‌داشت سالروز فتح تاریخی خرمشهر قهرمان اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر با عنایات غیبی الهی و درایت رهبر کبیر انقلاب و عشق به ولایت و رشادت‌های رزمندگان اسلام و وحدت ملت ایران اسلامی حماسه ساز شد.

علی‌اوسط هاشمی افزود: این عشق به ولایت و وحدت مردم باید همواره برای مقابله با دشمنان به عنوان الگو قرار گیرد چراکه ملت بزرگ ایران اسلامی در روز سوم خردادماه توانستند این پیروزی را که با توکل بر خدا و ایمان الهی به دست آورده بودند به رخ جهانیان بکشانند.

وی بیان کرد: عملیات آزادسازی خرمشهر از دست رژیم بعثی صدام، همه معادلات کشورهای غربی و آمریکا را در منطقه به هم ریخت و آنها را در بهت و حیرت این پیروزی فرو برد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما باید همواره خود را قدردان ایثارگری‌ها و از جانفشانی‌های رزمندگان اسلام بدانیم و راه شهدای والامقام 8 سال دفاع مقدس را به خوبی بشناسیم زیرا ادامه دادن راه شهدا و ایثارگران می‌تواند کشور و جامعه ما را بیمه کند.

هاشمی با بیان اینکه خردادماه در بین مردم ایران از اهمیت خاصی برخوردار است، تصریح کرد: بیشتر حوادث مهم تاریخی ایران در خرداد ماه اتفاق افتاده است به طوری که هیچ زمان نمی‌توانیم آنها را فراموش کنیم.

وی افزود: رزمندگان ایران را باید لشکریان خدا بدانیم زیرا که خرمشهر را خدا آزاد کرد، انقلاب اسلامی متعلق به تمام مردم است و نباید آن را به حزب یا گروهی خاص نسبت دهیم.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان بر حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: امروزه برای عدم فاصله‌گیری نسل فعلی از انقلاب تلاش‌های فراگیر امری ضروری است و شعار اصلی انقلاب نگاه عدالت‌گرا به تمامی گروه‌ها و اقشار مختلف مردم است.

هاشمی خاطرنشان کرد: باید خدمتگزار مردمی باشیم که نقش اصلی را در پیروزی انقلاب داشتند و این امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

در پایان این مراسم، از تمامی کمیته‌های برگزاری برنامه‌های دهه فجر سال گذشته استان تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark