کد مطلب: 30423
 
امام جمعه زاهدان:
ملت قدرت چانه زنی دولت در عرصه سیاسی را بالا برد
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: ملت ایران با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن قدرت چانه زنی دولتمردان را در عرصه سیاسی بالا برد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۱۱
ملت قدرت چانه زنی دولت در عرصه سیاسی را بالا برد
 

به گطلزش زاهدانه  ، آیت الله ˈعباسعلی سلیمانیˈ روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن مردم شیعه و سنی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی از حضور چشمگیر و ارزشمند هر ساله بویژه امسال ملت ایران در راهپیمایی های مختلف در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امسال با توجه به مسائل جهانی در موضوع تحریم و امتیاز خواهی آمریکا از دولت ایران، شاهد هستیم ملت آگاه و هوشیار ایران اسلامی حضوری بسیار پرشور و جدی تر از سال های قبل در راهپیمایی 22 بهمن داشتند.

آیت الله سلیمانی گفت: شرکت حداکثری ایرانیان در صحنه های مختلف سیاسی از جمله راهپیمایی 22 بهمن نمادی از وحدت و همدلی میان اقشار و مذاهب مختلف است که به الگویی برای ملل مسلمان دنیا تبدیل شده است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: مردم خداجو و ولایی ایران اسلامی با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن قدرت چانه زنی دولتمردان را در عرصه های بین المللی بالا بردند تا دیگر دنیای استکبار درصدد باج خواهی از کشورمان نباشد.

آیت الله سلیمانی گفت: دولتمردان باید از مردم بیدار، هوشمند و موقعیت شناس ایران اسلامی که همواره پشتیبان کشور در عرصه های مختلف هستند صمیمانه سپاس گذار باشند.

 

انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark
مرجع : ایرنا