کد مطلب: 45733
 
امام جمعه نصرت آباد؛
انرژی هسته ای حق ملت ایران است/ اجازه بازدید از مراکز هسته ای را به بیگانگان نمی دهیم
امام جمعه نصرت آباد گفت: داشتن انرژی هسته ای حق هر ملتی است و بیگانگان نمی توانند ایران را از داشتن آن محروم کنند.
تاریخ انتشار : شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۱
 
جان داد نارویی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه با بیان اینکه انرژی هسته ای حق ملت ایران است اظهار کرد: بیگانگان هرگز نمی توانند از مراکز هسته ای و نظامی ما بازدید کنند، اینکار خلاف قانون است و هر کسی خلاف خطوط اصلی و قرمز نظام که رهبری آن را تعیین کرده اند، عمل کند اقدام غیرقانونی انجام داده است.
نارویی افزود: کردیم دانش هسته ای برای همه کشورها لازم است، چرا بیگانگان این حق را داشته باشند اما ایران را از داشتن این انرژی محروم کنند؛ آن هم انرژی که خود ایرانیان با زحمات فراوان آن را اختراع کردند.
وی با بیان اینکه هر کشوری اختیار خود را دارد، بیان کرد: ما نیاز به اجازه بیگانگان برای ادامه روند هسته ای در ایران نداریم و اجازه نخواهیم داد آنها از مراکز هسته ای و نظامی ما بازدید کنند.
نارویی گفت: خواسته کل ملت ایران داشتن انرژی هسته ای است و ایران هم می تواند در زمینه های کشاورزی،پزشکی و دفاعی و ... از این انرژی استفاده کند.
امام جمعه نصرت آباد افزود: هیچ کس حق ندارد برای ما محدودیتی ایجاد کند. دانشمندان ایرانی باید در زمینه های علمی و غیر علمی بدون هیچ محدودیت و مانعی به فعالیت خود ادامه دهند چرا پیشرفت دانشمندان ما می تواند برای همه کشورها حایز اهمیت باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر اعضای گروه 1+5 شرایط مارا قبول نکردند مانیز می توانیم شرایط آنان را قبول نکنیم.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark