کد مطلب: 45757
 
تحریم ها خدشه ای به وحدت و همبستگی ملت ایران وارد نمی کند
بزرگ طایفه گرگیچ گفت: آمریکا برای توافقات هسته ای هر بار بهانه تازه ای سر راه ایران قرار می دهد، اینها بدانند که تحریم ها کوچکترین خللی در وحدت و همبستگی ملت ایران وارد نخواهد کرد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۳
 
احمد گرگیچ از بزرگان طایفه گرگیچ در گفت و گو باخبرنگار زاهدانه با بیان اینکه انرژی هسته ای حق ملت ایران است اظهار کرد: مردم صبور و غیور سیستان و بلوچستان سالهاست که علاوه برکمبود بارندگی ها و خشکسالی توانسته اند در مقابل تحریم ها نیز به خوبی ایستادگی ومقاومت کنند.
گرگیچ افزود: کشور ایران توانست در هشت سال دفاع مقدس با وحدت و همبستگی اقوام گوناگون کرد، لر، فارس و بلوچ و... عراق را شکست دهد وپیروز میدان نبرد باشد، ایرانیان این بار هم می توانند در مقابل تحریم ها ایستادگی کنند.
وی گفت: کشورهای غربی بدانند که تحریم ها هیچگونه خدشه ای به وحدت و همبستگی ملت ایران وارد نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه نمی توان به کشورهای غربی اعتماد کرد، ادامه داد: اجازه بازدید از مراکز هسته ای و نظامی را به کشورهای غربی نخواهیم داد زیرا آنان قابل اعتماد نیستند و هر بار برای توافقات مانع تراشی می کنند.
بزرگ طایفه گرگیچ گفت: از آنجایی که هر کشوری خواهان انرژی هسته ای است، ملت ایران هم حق دارد که دانشمندان آن بدون هیچ محدودیتی در مراکز هسته ای مشغول به فعالیت باشند.
وی افزود: هدف ایران از این انرژی دست یافتن به پیشرفت های علمی و پزشکی است و هرگز مانند کشورهای غربی از این انرژی بعنوان صلاح کشتار جمعی استفاده نخواهد کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ملت ایران پیرو خط ولایت فقیه است و اگر آمریکا به قول و قرارهای خود پایبند نباشد ما نیز می توانیم به تعهدات خود مبنی بر انرژی هسته ای پایند نباشیم و قرارداد را لغو کنیم.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark