کد مطلب: 47858
 
گزارش «زاهدانه» از نارضایتی شهروندان بعلت ضعف سیستم روشنایی برخی از معابر شهری
قطعی مکرر برق در خیابان میرحسینی زاهدان مردم را کلافه کرد/ پیگیری پایگاه خبری«زاهدانه» مشکل برق ساکنان این منطقه را حل کرد
عده ای از شهروندان زاهدانی در پی تماس با این پایگاه خبری نارضایتی خود را از قطع مکرر برق در معابر عمومی و عدم رسیدگی مسئولبن امر به این موضوع عنوان کردند که با پیگیری خبرنگار ما این مشکل در کوتاه ترین زمان رفع شد.
تاریخ انتشار : جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۰۰
 
به گزارش زاهدانه، پیرو تماس تلفنی برخی از شهروندان زاهدانی با این پایگاه خبری مبنی بر قطعی مکرر برق در خیابان های میرحسینی، تقاطع سعدی و شهید مزاری خبرنگار ما برآن شد تا پیگیر رفع این مشکل شهری شهروندان باشد.
از آنجایی که خیابان های شهری، که شب هایش روشن نباشد باعث نارضایتی اهالی آن می شود باید گفت که خیابان های میرحسینی، تقاطع سعدی و شهید مزاری از جمله معابر اصلی در شهر زاهدان به شمار می آیند که قطعی مکرر برق در این معابر باعث نارضایتی اهالی آن شده است.
به گفته اهالی ساکن در این مناطق تاکنون توسط اهالی پیگیری های زیادی در این خصوص انجام شده که نمونه بارز آن تماس های مکرر با سامانه تلفنی 121 می باشد اما تاکنون هیچگونه اقدامی جهت رفع این مشکل از سوی مسئولان امر دیده نشده است.
برهمین اساس از آنجایی که تاریکی معابر به ویژه در شهرها پیامدهای منفی متعددی از جمله عدم احساس امنیت در شهروندان را درپی دارد، خبرنگار ما بر آن شد تا در خصوص رفع این مشکل با معاون بهره برداری شرکت توزیع برق سیستان وبلوچستان به گفت و گو بپردازد که در ادامه خواهید خواند.
به گفته معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان علت اصلی قطع برق در این مناطق سرقت سیم های برق است.
مهندس هادی عابد درباره قطعی مکرر برق در این خیابان ها افزود: بعلت سرقت سیم های برق در چند روز گذشته خیابان های میر حسینی 22 و 24 در خاموشی کامل بسر برده اند.
وی با بیان اینکه خاموشی های سطح شهر در سامانه 121 مکررا در حال ثبت و بررسی است، گفت: کل شبکه مکان مورد نظر با سیم سرقتی کابل ها مواجه بوده است که هم اکنون کارشناسان مربوطه برای رفع این مشکل به محل اعزام می شوند.
این مسئول در ادامه بیان کرد: از آنجایی که در کلان شهری همچون زاهدان با سیم سرقتی گسترده ای مواجه بوده ایم به گونه ای که سالانه 10 تن سیم به سرقت می رفت بر آن شدیم تا کابل های خود نگه دار را جایگزین سیم های برقی کنیم تا آمارهای کمتری را مبنی بر سرقت سیم های برق شاهد باشیم.
عابد ادامه داد: هم اکنون در برنامه کاری خود این مهم را گنجانده ایم که مکان هایی را که بیش از حد نرمال سیم سرقتی دارند را مجهز به کابل های خودنگه دار کنیم.

لازم به ذکر است که ساعتی بعد اهالی ساکن در خیابان میر حسینی با تماس مجدد خود از این پایگاه خبری بعلت رفع مشکلات برق در این منطقه قدر دانی کردند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark