کد مطلب: 32891
 
رئیس‌جمهور فردا شب با مردم گفتگو خواهد کرد
پرویز اسماعیلی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان فردا شب(سه‌شنبه) به صورت زنده پس از خبر 21 با مردم گفتگو خواهد کرد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۸
رئیس‌جمهور فردا شب با مردم گفتگو خواهد کرد
 
به گزارش زاهدانه ، "پرویز اسماعیلی" معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهور در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان فردا شب به صورت زنده پس از خبر 21 با مردم گفتگو خواهد کرد.

وی افزود: در این گفتگوی زنده، رئیس‌جمهور درباره مسائل مهم سیاست خارجی از قبیل نگاه دولت به نهادهای بین‌المللی و مسائل مهم اقتصادی صحبت خواهد کرد.

 اسماعیلی با بیان اینکه رئیس‌جمهور پس از گذشت 75 روز در این گفتگوی زنده تلویزیونی حضور خواهد داشت، اظهار داشت: در این گفتگو رئیس‌جمهور کشورمان درباره تلاش ویژه دولت در راستای اجرا و تحقق سند اقتصاد مقاومتی که از مقام معظم رهبری ابلاغ شده‌است نیز صحبت خواهد کرد.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که آیا  ندا سپانلو و محمود احمدی‌افزادی به عنوان مجریان این برنامه انتخاب شده‌اند تصریح کرد: در حال حاضر مجریان این برنامه قطعی نشده و دولت در‌صدد است در یک تعامل مثبت با صدا و سیما در راستای انتخاب مجریان وارد عمل شود که در این مورد یک آقا و یک خانم به طور حتم به عنوان مجریان میزبان رئیس‌جمهور در این گفتگو خواهند بود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark