کد مطلب: 52575
 
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی؛
50شهید بسیجی دانش آموز سهم کلانشهر زاهدان از شهدای دفاع مقدس
سهم سیستان وبلوچستان از 36هزار دانش آموز بسیجی در دوران دفاع مقدس 220 شهید است که قریب به 50 تن از این شهدا مختص به شهرستان زاهدان می باشند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۸
 
به گزارش زاهدانه، در تاریخ پر فراز و نشیب کشورمان هفتم تا سیزدهم آبانماه به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است تا یادآور سالروز رشادت های نوجوان 13 ساله ای باشد که منظومه بی پایان رشادت و خورشید تابان مردانگی بود. نوجوانی که به خاطر رشادت، ایثار، شهامت، شجاعت و از خودگذشتگی اش امروز با آسایش و آرامش در خانه و کشور اسلامی به راحتی زندگی می کنیم.
نوجوانی که امروز الگوی افراد زیادی در جامعه به ویژه دانش آموزان است. از این دست کوچک مردان بزرگ افراد زیادی بودند که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه از مرزو بوم این وطن دفاع کرده وجان خویش را برای مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی نثار کردند.
36هزار دانش آموز بسیجی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی از درس و مدرسه از خانه و خانواده جدا شده و با میل باطنی پا در عرصه جنگ گذاشته تا گوش به فرمان ولی فقیه خود از کیان این مرز و بوم دفاع کنند تا مبادا ذره ای از خاک ایران اسلامی به تصرف دشمنان بعثی درآید.
امروز نیز جوانان ایران اسلامی به عنوان مدافعان اسلام پا در عرصه نبرد گذاشته و گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای هستند. این جوانان همچون رزمندگان دیروز پای اعتقادات و آرمان های خود محکم ایستاده اند و اجازه نخواهند داد استکبار جهانی به اهداف شوم خود نائل شود.
هم اکنون نیز سهم سیستان وبلوچستان از 36هزار دانش آموز بسیجی در دوران دفاع مقدس 220 شهید است که قریب به 50 تن از این شهدا مختص به شهرستان زاهدان می باشند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark