کد مطلب: 45600
 
امام جمعه ایرانشهر؛
بیانات اخیر رهبری مانع زیاده خواهی های آمریکا و غرب شد
امام جمعه ایرانشهر گفت: بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع) مانع زیاده خواهی های آمریکا و غرب در مذاکرات هسته ای شد و دسیسه های آنان را نقش برآب کرد.
تاریخ انتشار : جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۹
بیانات اخیر رهبری مانع زیاده خواهی های آمریکا و غرب شد
 
به گزارش زاهدانه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در این بیانات اعلام کردند اجازه هیچ گونه بازرسی از اماکن نظامی و مصاحبه با دانشمندان را به غرب نخواهیم داد.

وی ادامه داد: دشمنان بدانند که ملت و نیروهای مسلح ایران بیدارهستند و در صورت بروز هرگونه شیطنت از سوی دشمنان پاسخ آنان سخت خواهد بود.

وی با محکوم کردن حملات وحشیانه عربستان علیه مردم یمن اظهار داشت: بیش از 50 روز از حملات رژیم سعودی علیه مردم مظلوم یمن می گذرد اما متاسفانه شاهد حمایت ابر قدرتها و سکوت مجامع جهانی در برابر این تهاجمات هستیم.

وی گفت: گروههای تروریستی در منطقه از نیروهای وابسته به سعودی و صهیونیست ها هستند که متاسفانه این خودفروختگان به اسلام ضربه می زنند.



*****

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: پاسداران همواره در عرصه های مختلف برای رشد و توسعه، امنیت و عمران کشور تلاش فراوانی کرده اند که حضور آنان در هشت سال دفاع مقدس و شکست دشمنان ازجمله مهمترین افتخارات محسوب می شود.

مولوی عبدالصمد کریم زایی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به برکت ولایت فقیه و وجود نیروهای امنیتی همچون سپاه پاسداران از اقتدار و توانمندی بالایی برخوردار است.

وی گفت: کشوری که قوانین آن برگرفته از احکام اسلامی باشد هیچ زمان به بیگانان باج نمی دهد.

وی اظهار داشت: اگر در برخی کشورهای اسلامی شاهد حضور بیگانگان و بروز جنگ و خونریزی در آن کشورها هستیم دلیل آن فاصله گرفتن از احکام اسلامی است.



****

امام جمعه جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: پاسداران اسوه های اخلاصی هستند که با الگوپذیری از امام حسین(ع) دست هر متجاوزی به کشور را قطع می کنند.

حجت الاسلام نظر بامری ادامه داد: ولایت مداری، بصیرت، ایمان، زمان شناسی و حضور همیشه در صحنه پاسداران باعث شده دشمنان جرات نگاه بد به این مرز بوم را نداشته باشند.

وی با محکوم کردن حمله عربستان به یمن گفت: رژیم بی تدبیر سعودی به دنبال منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه است.

وی تصریح کرد: کسانی که خود را خادمان خانه خدا می دانند چگونه به خود جرات داده اند که در ماههای حرام به جان و مال مردم بی دفاع یمن افتاده و جنایت کنند نه اینکه آنان مدعی اسلام هستند پس چرا به نام اسلام خیانت به اسلام و پیغمبر(ع) می کنند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark