کد مطلب: 35575
 
مرزهای کشور از کوچه‌های یزد هم امن‌تر است/ آزادی قدس در دسترس است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز مرزهای غربی ایران از کوچه های یزد امن تر و اشراف و کنترل پایدار بر سرحدات جمهوری اسلامی از هر زمان دیگری بیشتر است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱
مرزهای کشور از کوچه‌های یزد هم امن‌تر است/ آزادی قدس در دسترس است
 
به گزارش زاهدانه ، سردار محمد رضا نقدی در گفتگو با مرصاد با اشاره به اشراف کامل نیروهای امنیتی و نظامی بر مرزهای جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: هیچ زمانی مثل امروز تسلط و اشراف بر مرزها و سرحدات کشور وجود نداشته است.

وی ادامه داد: امنیت حاکم بر مرزهای ایران بسیار پایدار تر از آن است که بخواهد با حوادث کوچکی مثل آنچه که در داخل خاک عراق می گذرد، خدشه دار شود.

 

سردار نقدی شاخصه امنیت امروز حاکم بر مرزها کشور را پایداری آن دانست.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور در توصیف کنترل ایران بر مرزهای غربی کشور اظهار داشت: شرایط مرزهای غربی ایران از آنچه که در کوچه های یزد وجود دارد امن تر است. یعنی همان اندازه که تحرک و صدایی که ممکن است در کوچه پس کوچه های مرکز ایران تحت کنترل باشد به همان اندازه و بیشتر از آن در مرزهای غربی تحت نظر است.

وی روی آوردن به شایعه پراکنی توسط برخی رسانه های غرب را نیز دلیل بر وجود همین اشراف و امنیت عنوان کرد.

 

حماقت آمریکایی ها قدس را در دست رس جریان مقاومت قرار داده است

وی با توصیه به عوامل اصلی وقایع امروز عراق تصریح کرد: این از حماقت صهیونیست ها و آمریکایی هاست که پس از سرنوشتی که برای آنها در افعانستان و عراق صدام رقم خورد قدم به میدان سوریه گذاشتند و باز هم از حماقت آنهاست که پس از فضاحت دمشق برای آنها هوای بغداد می کنند.

سردار نقدی ادامه داد: تردیدی نیست که همان اتفاقات سوریه یعنی تبدیل ارتش پالایش نشده به یک بسیج مومن و مردمی در عراق نیز اتفاق خواهد افتاد و مرزهای مقاومت به یک قدمی قدس خواهد رسید.

انتهای پیام

Share/Save/Bookmark