کد مطلب: 45448
 
تقدیر امام جمعه زاهدان از عملکرد هلال احمر
امام جمعه زاهدان از عملکرد جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۴
تقدیر امام جمعه زاهدان از عملکرد هلال احمر
 
به گزارش زاهدانه به نقل از فارس، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان در مصلی قدس ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار داشت: باید از سیره علمی و عملی امام موسی کاظم (ع) الگو گرفته و به چگونگی زندگی امام و شاگردانش توجه کنیم.
وی ضمن گرامیداشت روز بیماری‌های خاص بر لزوم اقدام بهینه در خصوص سلامت تاکید کرد و گفت: دولت پیگیر سلامت مردم است همینظور که سپاه با برقراری بیمارستان صحرایی در مناطق محروم کمک می‌کند.
امام جمعه زاهدان با اشاره به روز صلیب سرخ از این نهاد خدمت رسان قدردانی کرد و گفت: جای افسوس دارد که کمک‌های هلال احمر به یمن نمیرسد.
سلیمانی بیان کرد: برگزاری دو همایش ملی و بین المللی برق و سیمای پیامبر اعظم (ص) نقش بسزایی در معرفی سیستان و بلوچستان دارد.
وی لغو دو قرار داد ننگین امتیاز تنباکو و کاپیتولاسیون توسط دو روحانی مبارز را از مهمترین وقایع این هفته عنوان کرد و گفت: هیچ سنگری مهمتر از سنگر روحانی مبارز نیست.
امام جمعه زاهدان به فریضه اعتکاف اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته حدود 700 هزار نفر از اقشار مختلف مردم در 5 هزار و 500 مسجد برای انجام فریضه اعتکاف گرد هم آمدند که باعث کوری چشم رسانه‌‌های مخالف اسلام و شیعه شد.
در پایان نماز نیز مردم نمازگزار شهرستان زاهدان با راهپیمایی از مردم مظلوم یمن به حمایت از آنها پرداختند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark