کد مطلب: 62185
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:
راهپیمایی روز قدس، ٢۵ فروردین در ۵۰ نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی روز قدس امسال، ٢۵ فروردین در ۵۰ نقطه استان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۵
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی به عنوان شعار اصلی این روز انتخاب شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: مراسم راهپیمایی امسال در زاهدان ساعت ۱۰ روز جمعه از میدان آزادی آغاز و تا مصلی قدس محل اقامه نماز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: راهپیمایی روز قدس همزمان در سراسر استان نیز از محل‌های تعیین شده آغاز خواهد شد.

صفدری با بیان اینکه امسال روز جهانی قدس متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته خواهیم داشت، تصریح کرد: صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند آنجایی که موجب تقویت جبهه مقاومت فلسطینی می‌شود را مورد هدف قرار دهند، اما غافل هستند که جریان حق و جبهه مقاومت با این شهادت‌ها قوی‌تر و با انگیزه‌تر می‌شود.

وی تشریح کرد: با توجه به اینکه تلاش مستکبران بر جلوگیری از انسجام و وحدت بین مسلمانان است حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی نمایش اعتراض و خروش جهان اسلام علیه ستمگران و اتحاد و همبستگی ملت‌های آزاده جهان در برابر بدخواهان اسلام خواهد بود.

صفدری همچنین با دعوت از مردم استان جهت حضور در این راهپیمایی و با تأکید بر اینکه باید برای حضور مردم در این مراسم معنوی از همه ظرفیت‌ها همچون فضای مجازی، رسانه‌ها، مراسمات جمعی استفاده کرد، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس در تقویت جبهه مقاومت و یأس دشمن بسیار مؤثر است‎.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark