کد مطلب: 61947
 
نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:
انقلاب اسلامی، تجسم عینی جبهه حق در مقابل جبهه باطل است
نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران نماد پیروزی حق بر علیه باطل و کفر است.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۴
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، ابراهیم عزیزی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: درود به محضر همه مردم ولایت مدار سیستان و بلوچستان به ویژه زاهدان، حماسه آفرینان این حرکت بزرگ و بی نظیر تاریخ انقلاب اسلامی، مردم مومن و غیور زاهدان امروز ثابت کردند که بر اصول و اندیشه های خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی مثل سالهای گذشته انقلاب استوار و ثابت قدم هستید، شما ثابت کردید دژ تسخیر ناپذیر و مستحکم انقلاب و نظام سیاسی مبتنی بر اندیشه های دینی است.

عزیزی تصریح کرد: شما مردم زاهدان مثل همیشه امروز حماسه آفریدید با این حضور حماسه ای را اثبات کردید، پای آرمان های امام، انقلاب و شهدا به ویژه شهدای امنیت که برای این راه نثار کردید ایستاده اید و ثابت قدم هستید.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شما با این حضور ثابت کردید که دشمن همچنان در تحلیل و محاسبه رفتار مردم سیستان و بلوچستان به خصوص زاهدان دچار عجز و ‌ناتوانی است شما به همه عناصر و امتداد جریانات فتنه و دشمنان ملت ایران و به همه وابستگان به مکتب بیگانگان ثابت کردید که با همه وجود از ارزش های اسلام، انقلاب و تفکر امام و تبیین از رهبر فرزانه انقلاب در همه صحنه ها به خصوص این روز پر حماسه حاضرید و ثابت قدم هستید.

وی گفت: بدون شک‌ انقلاب اسلامی و ملت رشید ایران شعاعی از حاکمیت خداوند متعال، انبیاء الهی و ائمه معصومین بوده و هست و به فضل الهی در امتداد همین حرکت نورانی است.

این مسئول تشریح کرد: شجره طیبه انقلاب اسلامی از چشمه زلال معارف و اعتقادات عمیق دینی و اعتقادی که سیراب گشته است.

عزیزی افزود: امام خمینی (ره) فرمودند «انقلاب ما انفجار نور بود»، انقلاب اسلامی ملت رشید ایران در عصر غربت دین ‌ظهور کرد، انقلاب اسلامی ملت بزرگ که در سحرگاه ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید بعثتی در راستای بعثت پیامبر عظیم الشان اسلام و رسالت ائمه معصومین ما بود، بر این باوریم مردم سیستان و بلوچستان بر این اعتقاد دارند و مردم زاهدان شیعه و سنی همه اقوام و قبایل براین باورند که انقلاب اسلامی برای اقامه ارزش ها و باورهای اسلامی شکل گرفت و حرکتی بنیادین و مبتدی بر اصول و احکام نجات بخش اسلام بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما بدون شک باطل السحرسلطه گران و همه دشمنان بشریت بوده، هست و خواهد بود.

عزیزی اذعان کرد: عظمت انقلاب اسلامی ملت ایران جایگزین شدن حکومت الهی مبتنی بر عدالت به جای حکومت بر پایه ظلم و جور و خود محوری‌و خودگزینی بود، ما در این سال ها در سایه انقلاب اسلامی این را به عیناً اثبات کردیم.

وی گفت: اسلامی بودن، مردمی بودن فصل ممیز انقلاب اسلامی که ملت ایران با سایر انقلاب هایی است که در این قرن ها به وقوع پیوسته این انقلاب بر پایه اصول و معارف اسلامی در عصر غربت دین و ارزش های دینی ظهور کرد.

عزیزی بیان کرد: انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی وفجر جدیدی در تاریخ بشریت و نمادی ازتجلی جبهه حق برعلیه باطل است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما شورش خیابانی، اغتشاشات و سلب آسایش از مردم و رفتارهای بی پایه و اساس نبود بلکه در سایه عمل به فرامین الهی قرآن کریم و اصول حق اسلام رشد وپیشرفت و تعالی را به ارمفان آورد.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به همه دنیا در سایه انقلاب اسلامی این پیام بزرگ را می دهیم که ریشه همه ظلم ها، سیاست منهای خدا است و هر نظام زورگو و قدرت طلب وقتی درمسیر سیاست منهای خدا حرکت کند محکوم به شکست است.

وی گفت: رمز ماندگاری انقلاب ما پس از ۴۴ سال سیاست دینی و مبتنی بر ارزش های دینی و الهی است، و امروز این پیام در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همچنان به همه دنیا مخابره شد که همه امور و اصول مان بر پایه و ارزش های دین و اصول نجات بخش اسلام است.

وی ادامه داد: هر آنچه یک انقلاب بزرگ و با عظمت باشد بدون شک تهدیدات بزرگی در پیش رو دارد، در ۴۴ سال گذشته انقلاب شکوهمند ما از گردنه های خطرناک و تهدیدات گوناگونی به فضل الهی به همت مردم به یوم ایستادگی و تلاش همه آحاد و گروه های شیعه و سنی توانسته از این تهدیدات عبورکند.

عزیزی گفت: همه این تهدیدات به یوم‌ وحدت، ایمان، ایستادگی، مقاومت، شجاعت و بصیرت خنثی شده و وحدت، رمز موفقیت و ایستادگی است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark