کد مطلب: 49598
 
امام جمعه مسجد مکی زاهدان:
اتحاد مردم باعث خنثی سازی توطئه دشمنان است/ گرامیداشت یاد شهدای ناجا موجب دلگرمی نیروی های پلیس است
امام جمعه مسجد مکی زاهدان با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد شهدا ناجا باعث دلگرمی نیروهای پلیس است، گفت: دشمنان تلاش می کنند امنیت را خدشه دار کنند ولی با اتحاد بین مردم، دشمنان نمی توانند به اهداف خود برسند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸
 
به گزارش زاهدانه، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در یادواره سرداران و 2 هزار شهید نیروی انتظامی با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد شهدا ناجا باعث دلگرمی نیروهای پلیس است، اظهار داشت: نام شهید اسلام در اسلام بسیار بلند و ارزشمند است به گونه ای که خداوند متعال شهادت را نوعی حیات ابدی می داند که این حیات ابدی نصیب بندگان خاص و مخلص الهی می شود.
وی گفت: نیروی انتظامی بعنوان یک نیرویی که از دل مردم برخاسته است برای برقراری امنیت در سطح جامعه و مرزها به طور شبانه روزی در حال خدمت رسانی می باشد.
وی با اشاره به اینکه هماهنگی و همکاری در جامعه با نیروی انتظامی خوب است، افزود: این نهاد مورد حمایت مردم می باشد و مردم نیز دوشادوش این نیرو و مرزبانان برای تامین امنیت همکاری می کنند.
امام جمعه مسجد مکی زاهدان با اشاره به اینکه امروز نسبت به گذشته در منطقه و مرزها دغدغه بسیار کمی داریم، ادامه داد: دشمنان تلاش می کنند امنیت را خدشه دار کنند ولی با اتحاد بین مردم، دشمنان نمی توانند به اهداف خود برسند.
وی با اشاره به اینکه مردم همواره در کنار نیروی انتظامی و دیگر نیروها برای امنیت در استان تلاش می کنند، بیان کرد: این امر پایه بسیار مستحکم و پشتیبانی بسیار بزرگی است و خداوند هم از همه افرادی که برای حمایت از مرزها جانانه شهید می دهند، حمایت می کند.
مولوی اسماعیل زهی با اشاره به اینکه امنیت مسئله بسیار مهم و حیاتی است که اگر نباشد ما هیچ نداریم، خاطر نشان کرد: توسعه، آبادانی و آرامش همه در سایه وجود امنیت بوده و از جهت از تمام دست اندرکارانی که برای برقراری امنیت تلاش می کنند قدردانی می کنیم.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark