کد مطلب: 41712
 
ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر موظف به ارائه گزارش سالانه به کمیسیون فرهنگی شد
با موافقت نمایندگان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر موظف شد گزارش عملکرد سالانه خود را در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ارائه کند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۸
ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر موظف به ارائه گزارش سالانه به کمیسیون فرهنگی شد
 
به گزارش زاهدانه ، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 18 آذر) مجلس شورای اسلامی در جریان ادامه رسیدگی به طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر با اصل ماده 22 این طرح با 147 رأی موافق، 4 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 201 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.
 
براساس این ماده دستگاه‌های اجرایی موضوع این قانون موظفند گزارش عملکرد خود را در مورد چگونگی اجرای این قانون حداقل 6 ماه یک‌بار به ستاد ارائه دهند.
 
همچنین نمایندگان با اصل ماده 23 طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر با 147 رأی موافق، یک رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 200 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.
 
براساس ماده 23 ستاد موظف است گزارش عملکرد سالانه خود را در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ارائه نماید.
 
در ادامه نمایندگان اصل ماده 24 این طرح را نیز به رأی گذاشتند که این ماده نیز با 154 رأی موافق، یک رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 200 نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید.
 
براساس ماده 24 اعتبارات اجرایی این قانون از محل بودجه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط موضوع این قانون و جدول شماره (17- کمک به اشخاص حقوقی غیردولتی) موضوع جزء 3 ردیف 540000 جدول شماره (9) مربوط به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تامین گردد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark