کد مطلب: 38221
 
دوران دفاع مقدس یک گنجینه با ارزش است
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت : دوران 8 سال دفاع مقدس ما به عنوان گنجینه ای بزرگ و گنج با ارزشی است .
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۵
 
سردار مرتضوی
سردارسیدحسن مرتضوی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس در حاشیه افتتاح نمایشگاه آثار دفاع مقدس در زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : اکنون با گذشت 27 سال از پایان 8 سال جنگ تحمیلی همچنان باید روحیه معرفت و مردانگی را در خود زنده نگاه داریم و احساس در سنگر بودن و حفاظت از دستاوردها و ارزش های شکوهمند انقلاب اسلامی را فراموش نکنیم.

وی گفت : در طول 200 سال اخیر تنها ایران اسلامی بود که در طول 8 سال جنگ تحمیلی با ایستادگی و استقامت مردانه اجازه نداد حتی وجبی از خاک ایران کم شود.

فرمانده سپاه سلمان استان بیان داشت : اگر امروز عزت و عظمت اسلام زبان زد است و بیداری اسلامی در حال گسترش می باشد و هر مسلمانی به مسلمان بودم خود افتخار میکند اینها همه حتما در گرو ایثارگیری های دفاع مقدس است .

سردار مرتضوی افزود : اکنون اسلام به واسطه معنوی و مقاومت ایستادگی دفاع مقدس که نشأت گرفته از ارزش های انسانی و احکام نورانی قران است می تواند الگویی برای همه بشریت ارائه دهد.

وی گفت : اگر امروز انقلاب اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری در صحنه حرف آخر را می زند بواسطه دفاع مقدس و ایستادگی ما است و به همین دلیل استکبار و سلطه جهانی نمی تواند این را تحمل کند و حرکات شتاب زده و وحشیانه از خود نشان می دهد و این ضعف دشمن را نشان می دهد.

وی با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی و فرهنگ از سوی رهبر اشاره نمود و افرود : اوج مدیریت جهادی و عزم ملی در دوران دفاع مقدس رقم خورد و همه مردم عزیز باید حال و هوای دفاع مقدس را در خود زنده نگه دارند و از این به عنوان یه قوت و قدرت در برخورد با دشمنان در هر عرصه ای و هر جایی بهره ببرند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark