کد مطلب: 33040
 
یک فاز از موزه دفاع مقدس در زاهدان به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: در سال‌جاری تمام تلاش ما بهره‌برداری از یک فاز موزه دفاع مقدس در زاهدان است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۸
یک فاز از موزه دفاع مقدس در زاهدان به بهره‌برداری می‌رسد
 
به گزارش زاهدانه ، حمزه دهقان امروز در حاشیه مراسم خاکسپاری شهدای گمنام در زاهدان اظهار داشت: خاکسپاری شهدا در مکان‎های علمی موجب انس و الفت دانشجویان با شهدا می‌شود و زمینه تجلیل از مقام شهدا را ایجاد و موجب پاسداشت مقام شهدا و جریان‌سازی معنوی شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان افزود: در 17 نقطه سیستان و بلوچستان با حساب این شهدا 55 شهید گمنام در این استان خاکسپاری که پنج شهید گمنام در مراکز آموزشی زاهدان و پنج شهید گمنام در تپه نور شهدای زاهدان خاکسپاری شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: یادمان باشد قامت‌هایی خم شد تا ما امروز در جلوی استکبار سر خم نکنیم، دوران دفاع مقدس از جمله دوران‎های درخشانی است که شهدا از دین و آرمان‌های امام دفاع و دشمنان خارجی را شکست دادند و فرهنگ ایثار و شهادت را به ما انتقال دادند.

دهقان خاطرنشان کرد: در تحقق شعار فرهنگ، اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با برگزاری مراسم مختلف برای شهدا و بزرگداشت عملیات‌های متفاوت در جوار شهدا در تحقق فرهنگ ایثار و شهادت گام برمی‌دارد.

وی بیان داشت: تلاش برای جمع‌آوری اسناد زندگی و سوابق و فعالیت‌ها و رشادت‌های شهدا و سرداران شهید بومی استان، تهیه کتاب برای شهدای بومی استان از جمله کارهایی است که امسال در برنامه قرار دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان متذکر شد: در سال‌جاری تمام تلاش ما بهره‌برداری از یک فاز موزه دفاع مقدس در زاهدان است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
مرجع : خبرگزاری فارس