کد مطلب: 47502
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مدیریت جهادی، مهمترین مدیریت برای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران است
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دوران طلایی دفاع مقدس که مدیریت جهادی زاییده آن است از مهمترین عوامل مدیریتی برای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۰
 
به گزارش زاهدانه، امروز همزمان با سراسر کشور در زاهدان نیز نیروهای مسلح با برگزاری رژه صلابت و توان رزمی و دفاعی خود را در حفظ و حراست از مرزهای کشور و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیدند تا دشمنان این مرز و بوم بدانند ایران همیشه سربلند و پیروز است و کسی حق ندارد لحظه ای به فکر تجاوز به خاک این کشور را در سر خود بپروراند.
آری در نخستین روز از هفته دفاع مقدس تمامی نیروهای مسلح،نظامی و انتظامی، ارتش و بسیج با همدلی و همزبانی با اتحاد ویکرنگی در کنار یکدیگر صحنه ای زیبا و به یاد ماندنی در اذهان عمومی به یادگار گذاشتند و مردم نیز اعم از شیعه و سنی با حضور پرشکوه خود در این مراسم باعث دلگرمی و ترغیب هرچه بیشتر نیروها شدند.
در این مراسم فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دفاع مقدس نشان دهنده ایثار و از خودگذشتگی رزمندگانی است که هرآنچه داشتند در طبق اخلاص نهادند و برای لقای دین خدا، حفظ کرامت انسانی ملت عظیم الشان ایران و تمامیت ارضی کشور جان خود را فدا کردند.
وی افزود: برای تمام رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس افتخارجانبازی و سربازی را داشتند این هفته اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دوران طلایی دفاع مقدس که مدیریت جهادی زاییده آن است از مهمترین عوامل مدیریتی برای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی بیان کرد: دفاع مقدس به عنوان یک اتحاد ملی، نمادی از همراهی و جهاد مردم در جنگی نابرابر در مقابل دشمنان اسلام بود که این اتحاد ملی در انقلاب اسلامی حقیقتا الگویی برای جامعه است.
سردار معروفی در پایان خاطر نشان کرد: توکل، توسل و توجه به خداوند متعال از ویژگی های دوران دفاع مقدس بود که اساس پیروزی این عرصه را فراهم کرد.
سردار معروفی در پایان با اشاره به اینکه توکل، توسل و حس ظن به خدای متعال پایه های اساسی پیروزی در دفاع مقدس بود، افزود: اطاعت محض از ولایت و رهبری و پیوند بین امام و ملت الگوی بزرگی برای امت ما بشمار می رود، لذا این مهم سرمشقی است که شهدا برای ما به یادگار گذاشتند که می تواند در این صحنه کارزار طوفانی کنونی باعث سربلندی کشورمان باشد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark