کد مطلب: 40013
 
محدودیت های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در زاهدان اعلام شد
رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان از اعمال محدویت های ترافیکی برای تردد وسایط نقلیه به منظور تسهیل عبور هیئت های عزاداری در روز های تاسوعا و عاشورا خبر داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۲
محدودیت های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در زاهدان اعلام شد
 
به گزارش زاهدانه ، قاسم علیپور روز یکشنبه با اعلام محدودیت های ترافیکی در روز های تاسوعا و عاشورای حسینی در زاهدان به خبرنگاران گفت: فردا مصادف با دوازدهم آبان‌ ماه و همزمان با روز تاسوعای حسینی از ساعت ۶ صبح تردد تمامی خودروها از میدان مشاهیر، ضلع غربی، شرقی و جنوبی تا انتهای خیابان خرمشهر ۲۳ ممنوع است.

وی تاکید کرد: در این راستا تمامی معابر ورودی خروجی کوچه‌ها و همچنین تردد در ارتفاعات مشرف به آستان مقدس شهدای گمنام از غرب شهرداری منطقه دو از انتهای ضلع جنوبی ورزشگاه امام علی(ع) و دهلیزهای موجود ممنوع است.

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان در زمینه محدودیت‌های اعمال شده در روز عاشورای حسینی نیز بیان داشت: در روز عاشورای حسینی نیز تردد تمامی وسایل نقلیه از تقاطع خیابان‌های آزادی و امام خمینی(ره) تا میدان کارگر، ضلع‌های شمالی، شرقی و جنوبی این خیابان تا انتهای تقاطع‌های خیابان‌های شریعتی شمالی و میرحسینی از ساعت ۶ صبح ممنوع بوده و خودروهایی که در این مسیرها پارک شده باشند به پارکینگ منتقل خواهند شد.

وی ابراز داشت: در زمینه محدودیت‌های ترافیکی در شب عاشورا و به منظور برپایی مراسم شام غریبان نیزاز ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر تردد تمامی خودروها و وسایل نقلیه از میدان مشاهیر ضلع غربی، ضلع شرقی و جنوبی تا انتهای خرمشهر ۲۷ و همچنین ارتفاعات مشرف به آستان مقدس شهدای گمنام تا انتهای ضلع جنوبی ورزشگاه امام علی (ع) ممنوع است.
Share/Save/Bookmark