کد مطلب: 35048
 
اخطار رئیس کمیسیون امنیت ملی به غرب در مورد برهم‌زدن مذاکرات
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در صورت برهم‌زدن بازی از سوی غرب، جمهوری اسلامی ایران با شتاب بیشتری اقدامات قبلی خود از جمله آغاز غنی‌سازی 20 درصد، پیگیری جدی‌تر تحقیق و توسعه و کار بر روی سانتریفوژهای جدید را ادامه خواهد داد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۲۴
اخطار رئیس کمیسیون امنیت ملی به غرب در مورد برهم‌زدن مذاکرات
 
به گزارش زاهدانه ،علاء‌الدین بروجردی گفت: با اشاره به تهدید جمهوری اسلامی ایران به قطع مذاکرات از سوی مقامات غربی در صورت عدم عقب‌نشینی کشورمان گفت: این اقدامات جنگ روانی است که در جریان این دور از مذاکرات به راه انداخته‌اند.

وی افزود: در صورت برهم‌زدن بازی، جمهوری اسلامی ایران با شتاب بیشتری اقدامات قبلی خود از جمله آغاز غنی‌سازی 20 درصد، پیگیری جدی‌تر تحقیق و توسعه و کار بر روی سانتریفوژهای جدید را ادامه خواهد داد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: غني‌سازي، صنعتي از پروژه‌هاي ملي ماست كه هيچ‌گاه از آن عقب‌نشيني نكرده‌ايم و اين مسئله جزء خطوط قرمز ماست.

نماینده مردم بروجرد تاکید کرد: ايران غني‌سازي خود را از كشور خاصي دريافت نكرده است بلکه آن را در داخل خاك خود به راه انداخته و در اين راه هزينه‌هايي همچون شهداي هسته‌اي را نيز پرداخت كرده است.

اضافه می‌شود، نهمین دور مذاکرات ایران و گروه 1+5 پس از روی کار آمدن دولت یازدهم در حال حاضر در شهر وین پایتخت کشور اتریش در حال برگزاری است، این مذاکرات پیشتر و طی 3 دور در شهر ژنو کشور سوئیس برگزار شد.

انتهای‌پیام/ 
Share/Save/Bookmark