کد مطلب: 39161
 
رئیس‌جمهور و هیئت دولت 30 مهر به زنجان سفر می‌کنند
نماینده زنجان و طارم با بیان اینکه استان زنجان 30 مهر ماه میزبان نهمین سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت خواهد بود، گفت: آب شرب و پروژه‌های نیمه تمام از مشکلات اساسی این استان است که در این سفر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۲
رئیس‌جمهور و هیئت دولت 30 مهر به زنجان سفر می‌کنند
 
به گزارش زاهدانه ، "محمد اسماعیلی" نماینده زنجان و طارم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه استان زنجان 30 مهرماه میزبان نهمین سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت خواهد بود، اظهار داشت: جلسه‌ای را با استاندار زنجان، "محمدباقر نوبخت" معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور داشتیم که در این جلسه برنامه‌های این سفر مورد بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: پروژه‌هایی که افتتاح آنان تا پایان سال 93 و 94 امکان‌پذیر باشد، یکی از مواردی است که با کمک دولت قرار است، در این سفر مورد ارزیابی قرار بگیرد.

وی با تاکید براینکه مشکلات استان زنجان متعدد است اما بحث اصلی در ارتباط با پروژه‌های ذکر شده و آب شرب منطقه است، گفت: آب شرب یکی از مشکلات اساسی مردم در روستاهاست که امیدواریم با حمایت و کمک دولت این معضل تا سال 94 به سرانجام مناسبی برسد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark