کد مطلب: 31764
 
با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:
هشتمین یادواره شهدای تاسوکی در شهرستان نیمروز برگزار شد
با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، هشتمین یادواره شهدای روحانی و شهدای حادثه تاسوکی عصر امروز در نیمروز برگزار شد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۳۶
 
به گزارش زاهدانه ، آیت‌الله سلیمانی بعد ظهر امروز در هشتمین یادواره شهدای روحانی و شهدای حادثه تاسوکی که با حضور مسئولان و خانواده شهدا در گلزار شهدای رسول اکرم (ص) نیمروز اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا تجدید میثاق با آرمان‌های آنها است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: باید با حفظ دستاوردهای نظام و آرمان‌های امام راحل، راه شهدا را گرامی بداریم.

معاون اجرایی هیئت امنای گلزار شهدای حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان نیمروز نیز اظهار داشت: امسال نیز با حضور مردم، مسئولان و خانواده شهدای حادثه تاسوکی، هشتمین سالگرد این حادثه تروریستی در گلزار شهدا برگزار شد.

رضا سرگزی با بیان اینکه پایه‌گذار این مراسم معنوی سردار شهید حاج حبیب لکزایی است، اضافه کرد: شهرستان نیمروز بیش از 167 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

معاون اجرایی هیئت امنای گلزار شهدای حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان نیمروز خاطرنشان کرد: شهدای تاسوکی سند بارزی از مظلومیت شهروندان مسلمان در برابر دشمنی و توطئه استکبار جهانی است.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری این گونه یادواره ها در ایجاد بصیرت و آگاهی جوانان و جامعه نقش دارد متذکر شد: یادواره شهدا نشان از همدلی و همبستگی تمام اقشار جامعه دارد و موجب دلسردی دشمنان ایران اسلامی خواهد شد.

گفتنی است در تاریخ 25 اسفند ماه سال 1384 اعضای گروهک تروریستی جندالشیطان با راهبندی در محور زابل ـ زاهدان، بیش از 20 تن از مردم بی‌گناه منطقه را شهید و چند نفر را مجروح کرده و تعدادی را به گروگان گرفتند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark