کد مطلب: 31091
 
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:
شهیدان در لحظه شهادت نعمات خداوند را مشاهده می کنند
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: کسانی که در مکتب ارزش های حاکم بر نظام به شهادت می رسند لحظه شهادت نعمات خداوند را مشاهده می کنند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۰
آیت الله عباسعلی سلیمانی
 
آیت الله عباسعلی سلیمانی
به گزارش زاهدانه ، آیت الله ˈعباسعلی سلیمانیˈ در ششمین یادواره شهدای عاشورائیان با محوریت شهدای علم و فناوری در تالار فردوسی زاهدان افزود: هر ملتی برای ارتقا، پیشرفت و بازیافت هویت خود دست به قیام و نهضت می زند که بی شک گروهی از فداکارانش را در این مسیر از دست می دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ملت ایران شهدایی از جنس دانشجو، دانش آموز، کارمند، روحانی، کسبه و سایر قشرهای جامعه تقدیم اسلام و انقلاب کرده و در واقع تمامی قشرهای ملت ایران از فرهنگ شهید و شهادت بی بهره نبودند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: واژه شهید در جایی بکار می رود که تفکر ماورا طبیعت وجود داشته باشد و هر کس در عرصه دفاع و خدمت حضور داشته و در آن جایگاه کشته شود مفتخر به داشتن واژه شهید می شود.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن نیز در این آیین گفت: احترام بیش از حد و اندازه به پدر و مادر، سربازی فداکار برای مردم، ولایتمداری و کار برای رضای خدا چهار ویژگی خاص شهید مصطفی بود که مورد لطف وعنایت خدا و مردم قرار گرفت.

ˈرحیم احمدی روشنˈ افزود: شهید مصطفی در زمانی که مسوولان به توقف غنی سازی اورانیوم رضایت دادند، بشدت ناراحت و مایوس شده بود که دولت وقت با پیگیری مقام معظم رهبری مهر و موم ها را جدا کرده و پنج نفر در طول 12 شبانه روز غنی سازی را از ابتدا به 5/3 به پنج و در نهایت به 20 درصد بدون هیچ کمک خارجی رسانده و به فناوری مربوطه دسترسی پیدا کردند.


وی اظهار داشت: با لطف خداوند، حمایت و پشتیبانی رهبر و پشتوانه ملت، تیم مذاکره کننده هسته ای با اقتدار در مواضع خود ایستادگی و از حقوق ملت دفاع می کنند.


احمدی روشن تصریح کرد: غیرت جوانان ما زمینه را برای رسیدن به این مرحله فراهم کرد و ملت ایران انتظار دارد این تلاشها به نتیجه برسد.

وی تاکید کرد: دشمن ما را از گزینه های روی میز می تراسند ولی باید بداند گزینه های روی میز ملت ایران مردم مقتدر و با ایمانی هستند که 35 سال با ایستادگی و مقاومت نشان دادند که همواره حامی و پشتیبان ولایت و انقلاب هستند.

انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark