کد مطلب: 34374
 
مبارزه با افراط گرایی بهترین راه اجرای عدالت است
مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: بهترین راه مبارزه با افراط گرایی و تندروی اجرای عدالت در جوامع بشری است.
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۴
مولوی عبدالحمید
 
مولوی عبدالحمید
به گزارش زاهدانه ، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد مکی اهل سنت زاهدان با اشاره به تحولات اخیر جهان اسلام افزود: دشمنان اسلام بویژه صهیونیستها از اختلاف و درگیری میان مسلمانان خشنود می شوند.

وی با تاکید بر وحدت و انسجام بین مسلمانان اظهار داشت: در هر کشور اسلامی که اختلافی بوجود آید باید خود مسلمانان با وحدت، همدلی و گفت و گو آن را حل کنند و اجازه دخالت بیگانگان را ندهند.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: راه حل بسیاری از مشکلات جنگ نیست بلکه با گفتمان می توان بر مشکلات و اختلافات فائق آمد.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز گفت: حضرت رسول اکرم (ص) و دین مبین اسلام انسانها را از درون متحول و به راه راست هدایت کردند.

مولوی اسماعیل زهی بیان کرد: اعمال انسان زمانی ارزش پیدا می کند که با وجود نفس و شیطان خود را به سمت راه صحیح بکشانیم و از گناهان دوری کنیم.

وی بهترین راه رسیدن به بهشت را نیکی کردن به والدین عنوان کرد و افزود: اعضای خانواده بویژه پدر و مادر و خویشاوندان نزدیک برای ما فرصتی هستند تا با راضی نگه داشتن آنان بهشت و سعادت ابدی را نصیب خود گردانیم.
ایرنا
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark