کد مطلب: 30275
 
امام جمعه اهل سنت زاهدان:شرکت در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه ملی و اسلامی عموم مردم است
امام جمعه اهل سنت زاهدان بر حضور گسترده و با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: به عموم مردم توصیه می کنم با شرکت در این راهپیمایی به وظیفه اسلامی و ملی خود عمل کنند.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۰۱
امام جمعه اهل سنت زاهدان:شرکت در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه ملی و اسلامی عموم مردم است
 
به گزارش زاهدنه ، مولوی ˈعبدالحمید اسماعیل زهیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد مکی اهل سنت زاهدان با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: موفقیت نظام و دین در گرو همین مشارکتها و حضور در صحنه عموم مردم است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان نخستین بیداری اسلامی و خیزش ملت بزرگ ایران به رهبری رهبر فقید انقلاب با وحدت و انسجام مردم به پیروزی رسید و ضامن بقای آن نیز وحدت و همبستگی امت است.

وی ادامه داد: ملت ایران اعم از علما، دانشگاهیان و تمامی اقشار جامعه اعم از مسلمان و غیر مسلمان که از ظلم و ستم حکومت ستم شاهی به تنگ آمده بودند به سیادت رهبر فقید انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی با قیامی که بالاترین خیزش در عصر حاضر بود بر حکومت دست نشانده پیروز و بر سرنوشت خود دخیل شدند.

وی بیان کرد: این انقلاب با وحدت و انسجام ملت به پیروزی رسید و باید با وحدت و همبستگی مردم نیز تداوم پیدا کند و عموم ملت وظیفه دارند از این انقلاب خود حفاظت کنند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان بالاترین تهدید برای نظام جمهوری اسلامی را تفرقه و اختلاف دانست و اظهار داشت: ملت ایران با حضور در صحنه و اتحاد و همبستگی در طول 35 سال گذشته در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی و از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت کرده اند.

وی گفت: حرکت در مسیر اعتدال خواست ملت از دولت و قوای سه گانه است زیرا افراط و تفریط خطر بزرگی برای نظام و کشور اسلامی محسوب می شود و باید از آن پرهیز کرد.

مولوی اسماعیل زهی با تاکید بر مبارزه با فساد اداری و رشوه خواری تصریح کرد: افرادی که دستشان به فساد آلوده بوده و به بیت المال ضربه زده اند در هر لباس و قدرتی که هستند باید تحت تعقیب دستگاههای قانونی قرار گیرند.

وی با تاکید بر پرهیز از درگیریهای جناحی در کشور ادامه داد: احزاب و جناح ها و رقابتهای سیاسی در کشور فرصت هستند و باید از این فرصتها به خوبی استفاده شود و رقابتها نیز سالم باشد.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان بیان کرد: باید قدرت تحمل خود را بالا ببریم و یکدیگر را تحمل کنیم در آن صورت ملتی سربلند و سرافراز با آینده ای درخشان خواهیم بود.

  انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark