کد مطلب: 30728
 
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان:
ناامنی و اعتیاد خطرناکترین گناه است
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: ناامنی و اعتیاد به موادمخدر و مشروبات الکلی حرام و خطرناکترین گناه است.
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۹
ناامنی و اعتیاد خطرناکترین گناه است
 
به گزارش زاهدانه ، مولوی ˈعبدالحمید اسماعیل زهیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد مکی اهل سنت زاهدان افزود: اعتیاد عامل ایجاد ناامنی، سرقت و سایر معضلات اجتماعی است.

وی بیان کرد: موادمخدر و مشروبات الکلی برای بدن مضر است با این وجود عده ای به استقبال آن می روند و به خود و جامعه ظلم می کنند.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با تاکید بر حفظ حجاب و پوشش اسلامی و رعایت حیا و پاکدامنی اظهار داشت: حجاب و پوشش اسلامی به انسان بویژه زنان ارزش و بها می دهد.

وی همچنین بر استفاده صحیح از اینترنت تاکید کرد و افزود: والدین باید مراقب فرزندانشان باشند که از اینترنت استفاده نادرست نکنند.

مولوی اسماعیل زهی تصریح کرد: خداوند متعال قرآن کریم را به عنوان دستور و قانون برای هدایت انسانها فرستاد و اگر مسلمانان بر قرآن و سنت پیامبر(ص) عامل باشند در دنیا و آخرت سربلند می شوند.

وی ادامه داد: مسلمانان صدر اسلام که به دستورات و رهنمودهای پیامبر (ص) و قرآن کریم توجه و عمل می کردند از عزت و جایگاه بالایی برخوردار بودند اما زمانی که از آن فاصله گرفته و به سمت هوی و هوس و منکرات رفتند به زوال کشیده شده و ثروتهای مادی و معنوی را از دست دادند.

وی تاکید کرد: قرآن کریم بهترین اخلاف و صفات اعمال را به انسان نشان می دهد.

 

انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark