کد مطلب: 28986
 
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:
اشتغال زایی جوانان مرهون تامین امنیت سرمایه گذاران می باشد
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان: تا کنون ما در سیستان و بلوچستان سرمایه گذار خصوصی در قالب استقبال چشمگیر نداشته ایم و نا امنی های این استان در جلب سرمایه گذار تاثیر مستقیم داشته است .
تاریخ انتشار : يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۲
 
ایت الله سلیمانی
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : گروهی شرور با هدف ایجاد ناامنی دست به شرارت هایی در استان زده اند که منجر به شهادت چندین تن از عزیزان ما شد .

امام جمعه زاهدان گفت :این اشرار که مواجب بگیر دولت های استکباری هستند برای ایجاد تفرقه و از بین بردن نظم جامعه این کارها را انجام می دهند تا به عنوان یک گسسل از آن در دعوای قومی و طایفه ای و همچنین مذهبی استفاده کنند .

وی اذعان داشت : با توجه به فعالیتهای چشمگیر و ارزنده نیروهای نظامی در این منطقه که هدف اصلی آنها ایجاد امنیت می باشد و با نگاهی اقتصادی به این مسئله با تامین امنیت سرمایه گذارن به این منطقه جذب می شوند و این خود زمینه ای برای اشتغال زایی می باشد و با بکارگیری نیروهای مردمی و واگذاری امنیت به مردم در امر میتوان موفق بود.

آیت الله سلیمانی افزود : دشمن با عمران این کشور در تضاد است زیرا عمران کشور رضایت مردمی و توسعه عمومی و جلب سرمایه گذاران خارجی را به دنبال دارد که باعث افتخار و سربلندی کشور می شود و به همین منظور با هدف قرار دادن نیروهای عمرانی و متخصص ما در مرز می خواهند جلوی این امر را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در پایان گفت : ایران دشمنان زیادی دارد و هیچ دشمنی نمی خواهد که دشمنش رشد و پیشرفت کند و سعی می کنند با شرارت هایی که بوجود می آورند و راه انداختن نا امنی و دعواهای قومی جلوی این پیشرفت را بگیرند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark