کد مطلب: 29856
 
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:
اقدامات نظام در حوزه مقابله با مواد مخدر اتمام حجت شرعی است
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات و امکاناتی که از سوی نظام برای مقابله با مواد مخدر و درمان معتادان فراهم شده به نوعی اتمام حجت شرعی برای همگان است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۲۳
اقدامات نظام در حوزه مقابله با مواد مخدر اتمام حجت شرعی است
 

به گزارش زاهدانه به نقل از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مخدر سیستان و بلوچستان با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دیدار کرد.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی با اشاره به حدیثی اذعان داشت: آدمی که از مسیر سلامت دور شد بازگشت به آن کار آسانی نیست.

امام جمعه زاهدان گفت: اگر در برابر بلایای اعتیاد و قاچاق مواد مخدر که دامنگیر نظام شده و هزاران نفر در زمینه مبارزه با آن به شهادت رسیده‌اند، کوتاهی شود آلودگی بیشتر شده و به همه آسیب خواهد رساند.

وی ادامه داد: اقدامات و امکاناتی که از سوی نظام برای مقابله با مواد مخدر و درمان معتادان فراهم شده به نوعی اتمام حجت شرعی برای همگان است.

سلیمانی افزود: اگر با حجم اقدامات درمانی، فرد معتاد از مسیر بهبودی سالم‌سازی خارج شد به ضعف و اراده خودش بر می‌گردد.

این مسئول با تقدیر از عملکرد تمام دستگاه‌های مسئول در امر مبارزه با مواد مخدر بر تداوم اقدامات درمانی و نیز اشتغال برای بهبود یافتگان تاکید کرد.

محمدحسین اشرفی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مخدر سیستان و بلوچستان نیز در پایان این دیدار به تشریح اقدامات صورت گرفته پیرامون جمع آوری معتادان پر خطر و کارتن خواب و درمان و بازتوانی آنان در مرکز درمان و کاهش آسیب تل سیاه  زاهدان پرداخت.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark