کد مطلب: 43457
 
تشکیل فراکسیون 1404 در مجلس/ برگزاری انتخابات هیئت رئیسه/ "زارع" رئیس کمیسیون شد
سخنگوی فراکسیون 1404 مجلس از انتخابات اعضای هیئت رئیسه این فراکسیون خبر داد و گفت: رحیم زارع به عنوان رئیس، محمدرضا پورابراهیمی داورانی و هادی قوامی به عنوان نواب این فراکسیون انتخاب شدند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۱۶
به گزارش زاهدانه ، "ابوذر ندیمی" سخنگوی فراکسیون 1404 مجلس با بیان اینکه ۱۴۶ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به راهبرد‌های کشور فراکسیونی را تحت عنوان ۱۴۰۴ تعریف کردند، گفت: انتخابات این فراکسیون نیز انجام شده است.

نماینده لاهیجان و سیاهکل تصریح کرد: در این انتخابات "رحیم زارع" نماینده آباده، خرم‌بید و بوانات به عنوان رئیس، "ابوذر ندیمی" نماینده لاهیجان و سیاهکل به عنوان سخنگو، "محمدرضا پورابراهیمی داورانی" نماینده کرمان و وراور و "هادی قوامی" نماینده اسفراین به عنوان نواب، "محمدابراهیم رضایی" نماینده خمین، "مجید منصوری بیدکانی" نماینده لنجان و "محمدرضا رضایی کوچی" نماینده جهرم به عنوان  دبیر و "سیدباقر حسینی" به عنوان خزانه‌دار فراکسیون 1404 انتخاب شدند.  
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: فراکسیون 1404 با هدف پوشش منطقه‌ای، برنامه‌ای و چشم‌انداز تا ۱۴۰۴برای بررسی و انطباق فی مابین اهداف و نتایج کارکرد‌ها در باب مسائل حوزه برنامه‌های میان مدت و بلند مدت و دسترسی به قدرت اول منطقه از جهت موانع و راهبردها تشکیل شده است.  
 
سخنگوی فراکسیون 1404 مجلس خاطرنشان کرد: هنوز زمان تشکیل جلسات این فراکسیون مشخص نشده است اما در اوقات کاری نمایندگان مجلس تلاش خواهد شد تا جلسات منظمی را با حضور مسئولان جهت هم اندیشی و تعامل تشکیل شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark