کد مطلب: 38139
 
کارگروه "مد و لباس" انتظارات جامعه را به خوبی برآورده نمی‌کند/ فعالیت‌های فرهنگی شهرداری قابل تقدیر است
عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه کارگروه مد و لباس تاکنون در حد اختیارات و وظایفش نتوانسته جامعه را راضی کند، گفت: جلسات مشترکی میان مجمع نمایندگان تهران، شهرداری، شورای شهر و استانداری تهران تاکنون برگزار شده تا بخشی از نیازهای فرهنگی کشور برطرف شود.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۴
کارگروه "مد و لباس" انتظارات جامعه را به خوبی برآورده نمی‌کند/ فعالیت‌های فرهنگی شهرداری قابل تقدیر است
 
به گزارش زاهدانه ،"فاطمه آليا" نماينده تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر با بیان اینکه کارگروه مد و لباس که از سال ۸۵ قانون آن در مجلس تصویب شد تاکنون در حد اختیارات و وظایفش نتوانسته جامعه را راضی کند، اظهار داشت: باتوجه به تصویب قانون مد و لباس طی این سال‌ها منتظر اجرای مصوبات آن در چارچوب قانون هستیم و همچنین در راستای راهکارهای توسعه، فرهنگ و حجاب این انتظار ر ا داریم که متولیانی پیدا شوند و تولیداتی را انجام دهند.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نمایشگاه "زنان و تولید ملی" که با حضور پررنگ زنان سرپرست خانوار دائر شده است، علاوه بر حمایت از تولید ملی به نوع پوشش مورد نیاز بانوان نیز توجه خاصی کرده که در رقابت با نمایشگاه‌های مشابه از اقبال بیشتری برخوردار است و قطعا کمیسیون زنان مجلس از این نوع نمایشگاه‌ها حمایت می‌کند.

عضو فراکسیون زنان مجلس اظهار داشت: در سال‌های اخیر حوزه فعالیت‌های شهرداری صرفا از حالت عمرانی و اجتماعی توسعه پیدا کرده و فعالیت‌های فرهنگی و نمایشگاهی قابل توجهی پیدا کرده است که می‌توانند رقیب بسیار خوبی برای نمایشگاه‌های کارگروه مد و لباس باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: البته نمایشگاهی با همین موضوع در پارک ارم برپا شد که غالب لباس‌های عرضه شده در این نمایشگاه با بی‌توجهی به نیاز بانوان بیشتر در جهت سود تولیدکنندگان بود.

آلیا بیان داشت: جلسات مشترکی تاکنون میان مجمع نمایندگان تهران، شهرداری، شورای شهر و استانداری تهران برگزار شده است و این‌گونه فعالیت‌های فرهنگی در دستور کار این نشست‌ها قرار گرفته که با تشویق نمایندگان مجلس قرار شد فعالیت‌های فرهنگی شهرداری مورد حمایت قرار بگیرد تا بخشی از نیازهای فرهنگی کشور برطرف شود.
 
عضو فراکسیون زنان مجلس خاطرنشان کرد: توجه به تولید ملی، محدود کردن استفاده از نمادهای بیگانه یا واردات محصولات خارجی که مشابه آن در داخل وجود دارد، فعالیت زنان سرپرست خانوار در این حوزه‌ها و جلب رضایت مردم مولفه‌هایی است که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/
 
Share/Save/Bookmark