کد مطلب: 36377
 
خلع سلاح مقاومت خواسته‌ای بی‌منطق و مزخرف است
عضو کمیسیون امنیت ملی در واکنش به ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر خلع سلاح مقاومت گفت: خلع سلاح مقاومت حرفی بی‌منطق، زور و مزخرف است که آمریکا و اسرائیل از آن دم می‌زنند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۲
خلع سلاح مقاومت خواسته‌ای بی‌منطق و مزخرف است
 
به گزارش زاهدانه ، "اسماعیل کوثری" نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به خواسته رژیم صهیونیستی مبنی بر خلع سلاح مقاومت گفت: خلع سلاح مقاومت یک حرف بی‌منطق، زور و مزخرفی است که آمریکا و اسرائیل از آن دم می‌زنند.
 
وی افزود: متاسفانه سازمان ملل به جای اینکه از خلع سلاح رژیم صهیونیستی سخن بگوید، از خواسته این رژیم مبنی بر خلع سلاح مقاومت حمایت می‌کند، رژیمی که به زور سرزمین اصلی فلسطینیان را از آن‌ها گرفته و اشغال کرده، لذا این‌ها باید خلع سلاح شوند و از بین بروند.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی با تاکید بر این که فلسطینیان از خود در برابر رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند، تصریح کرد: مردم فلسطین با حداقل امکاناتشان از خود و کشورشان در برابر رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند، خود آمریکا و انگلیس و همه این‌ها می‌دانند که غزه در فلسطین تحت محاصره کامل است، اینهایی که خود را مدعی و سردمدار دنیا می‌دانند و می‌خواهند دنیا را اداره کنند اینقدر فهم و شعور ندارند که بدانند  وقتی کسی به کسی زور می‌گوید طرف مقابل هم باید از خودش دفاع کند.
 
وی افزود: مرجعی باید به جنایات غزه رسیدگی کند، اما متاسفانه در حال حاضر هیچ مرجعی این مهم را رسیدگی نمی‌کنند لذا فلسطینیان باید از خود دفاع کنند.
 
نماینده تهران در پایان با تاکید براینکه خلع سلاح مقاومت یک حرف بی ربط است، خاطر نشان کرد: قطعا نه تنها مردم غزه بلکه حماس و جهاد اسلامی نیز چنین چیزی را قبول نکرده و  مصمم‌تر از گذشته، از خود دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark