کد مطلب: 32535
 
بمناسبت ولادت حضرت زهرا (س)
جشن بزرگ میلاد کوثر نبوت در مسجد الزهرا (س) زاهدان برگزار می شود
مسئول برگزاری مراسم میلاد حضرت زهرا (س) گفت : بمناسبت ولادت با سعادت دخت نبی اسلام جشن بزرگ میلاد کوثر نبوت در مسجد الزهرا (س) آزادگان شهرستان زاهدان برگزار می شود.
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۴
 
میلاد حضرت فاطمه
علیرضا زینلی ضمن تبریک ولادت با سعات دخت نبی اسلام حضرت صدیقه طاهره زهرا (س) بر عموم مسلمین در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : بمناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) جشن بزرگ میلاد کوثر نبوت شامگاه شنبه ( 30 فروردین ) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد الزهرا (س) آزادگان شهرستان زاهدان برگزار می شود.

وی گفت : سخنران مراسم آیت‌الله عباسعلی سلیمانی مداح مراسم حاج آقا زهیر سازگار مداح اهل بیت می باشند.

رئیس هیات امناء مسجد الزهرا (س) شهرستان زاهدان دیگر برنامه های این جشن را اینگونه بیان کرد: به مادران و دخترانی که نام شناسنامه ای فاطمه یا دیگر القاب حضرت را دارند هدایای نفیسی اهدا خواهد شد ، مسابقه 18 سوال و 18 هدیه و مسابقه نقاشی برای کودکان و همچنین مراسم نورافشانی در شب میلاد حضرت در مسجد الزهرا (س) از دیگر برنامه های این جشن می باشد.


به گزارش زاهدانه ، مسجد الزهرا (س) آزادگان شهرستان زاهدان با برنامه‌های جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا (س) و اهدا 118 پلاک طلا به اسامی و القاب آن حضرت، برپایی مسابقات ورزشی اسکیت، دوچرخه سواری به طول 210 کیلومتر( از شهرستان زابل تا زاهدان‌) دومیدانی، همایش پیاده‌روی، هم‌چنین جشن‌های قرآنی و دعوت از شبکه قرآن و چهره‌های برجسته قرآنی و 14 برنامه محوری توانسته است به‌عنوان پایگاه اصلی ترویج مکتب علوی و فاطمی می باشد.

این مسجد تاکنون با محوریت خدمت به مردم و محرومان، 110 خانوده یتیم و بی سرپرست را زیر پوشش خود قرار داده است و همچنین برگزاری یادواره سردار شهید کریمپور در این مسجد برگزار شد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark