کد مطلب: 48290
 
فرمانده سپاه ناحیه زاهدان در ‌همایش شکوه ایستادگی:
اجتماع ده هزار نفری بسیجیان نشان از اتحاد وهمدلی است / وظیفه بسیج بصیرت افزایی و انتخاب آگاهانه است
فرمانده سپاه ناحیه زاهدان وظیفه بسیج را بصیرت افزایی و انتخاب آگاهانه عنوان کرد و گفت: صبر، مقاومت و شجاعت لازمه حضور بسیجی در همه عرصه ها است .
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۰
 
به گزارش زاهدانه، سرهنگ موسی اصغری در ‌همایش شکوه ایستادگی که به مناسبت 5 آذر روز تشکیل بسیج مستضعفین در مصلی قدس زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: پنجم آذر ماه سالروز تاریخی فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین این نعمت عظیم الهی، دست قدرت خدا و گنج بی انتها است.
وی در ادامه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده بسیجیان، مسئولین و اقشار مردم در همایش شکوه ایستادگی گفت: گردان های بیت المقدس، گردان های رزم، گردان امام حسین(ع)، گردان امام علی(ع)، گردان کوثر، الزهرا، عاشورا و گروهان های نمونه عشایر، طلاب و طوایف، اصناف، بسیج جامعه زنان، ورزشکاران و هنرمندان وغیره امروز در اجتماع ده هزار نفری حضور بهم رسانده اند که این حضور نشان اتحاد، همدلی و یکدلی مردم این استان اعم از شیعه و سنی است.
این مسئول در ادامه افزود: بسیجیان همواره از ابتدا در تمامی عرصه ها حضور فعال و گسترده ای را از خود نشان داده اند که این مهم توانست با پیروی از امام راحل منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شود.
فرمانده سپاه ناحیه زاهدان در پایان وظیفه بسیج را بصیرت افزایی و انتخاب آگاهانه عنوان کرد و بیان داشت: صبر، مقاومت و شجاعت لازمه حضور بسیجی در همه عرصه ها است .

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark