کد مطلب: 48289
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در ‌همایش شکوه ایستادگی:
سبک زندگی بسیجی باید به سبک زندگی اسلامی باشد / بیش از 2 هزار گردان بسیجی آماده دفاع از امنیت کشور هستند
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تقوا و طهارت درونی، بصیرت و کمر بستن و پا به کار بودن را سه اولویت مهم بسیج عنوان کرد و گفت: سبک زندگی بسیجی باید سبک زندگی اسلامی و در تراز با انقلاب اسلامی باشد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۴
 
به گزارش زاهدانه، سردار حسین معروفی در ‌همایش شکوه ایستادگی که به مناسبت 5 آذر روز تشکیل بسیج مستضعفین در مصلی قدس زاهدان برگزار شد، از حضور همه اقشار و بسیجیان اعم از شیعه و سنی ، گردان های رزم، گردان امام حسین(ع)، گردان امام علی(ع)، گردان بیت المقدس،کوثر، الزهرا، عاشورا و گروهان های نمونه عشایر، طلاب و طوایف که در این مراسم حضور بهم رسانیده اند، تقدیر و تشکر کرد.
وی حضور باشکوه بسیجیان در این همایش را مهم تلقی کرد وگفت:هر کس بخواهد بصیرت بسیج را بفهمد از همین شکوه، ایثار و ایستادگی متوجه آن می شود زیرا این ایستادگی هم برای دشمن و هم برای جامعه خودی پیام دارد، برای دشمن پیام ناامیدی و یاس و برای جامعه خودی پیام امید، ایستادگی و مقاومت را بیان می کند.
این مسئول حضور ده ها هزار نفری بسیجیان غیور، سازماندهی شده و سازمان یافته را در استان جزو افتخارات بزرگ نظام اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: در طول دوران دفاع مقدس که هشت سال اردوگاه شرق و غرب جنگی نابرابر بر علیه ما تحمیل کردند هیچوقت گردان های ما آمارشان از 300 نفر عبور نکرد اما امروز به فضل الهی و با مدیریت امام عظیم الشان و مقام معظم رهبری و بصیرت نافذ ملت ایران ایستادگی و مقاومت بسیجیان بیش از 2 هزار گردان ساماندهی شده و پا به کار در سازمان بسیج آماده دفاع از ایران اسلامی هستند که این مهم باعث افتخار است.
وی با اشاره به دیدار روز گذشته فرماندهان بسیج با مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار به نمایندگی از فرماندهان و گردانهای امام علی(ع)، امام حسین(ع) و بیت المقدس و کوثرمشرف به دیدار رهبر انقلاب شده ایم که در این زمینه ذکر 2 نکته ضروری است.
سردار معروفی مواظبت از آفت های بسیج را یکی از این موارد بیان کرد وافزود: در این زمینه اولین مورد غرور است که باید گفت پایه اساسی بسیج توکل و حس ظن به خدا است .
وی با بیان اینکه حس ظن به خدای متعال برای انسان شجاعت از خدا ترسیدن را در پی دارد، گفت: غفلت دومین نکته ای است که باید مواظب باشیم در برابر آن غفلت نکنیم و چه در داخل و چه در خارج بیخیال امورات نباشیم.
فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان سومین نکته را دنبال رزق و برق دنیا نرفتن عنوان کردو ادامه داد: سبک زندگی بسیجی باید سبک زندگی اسلامی و در تراز با انقلاب اسلامی باشد.
وی بیان کرد: رهبر انقلاب سه اولویت را برای بسیج مهم عنوان کردند که اولین آن شامل تقوا و طهارت درونی، توکل به خدا و ارتباط با درگاه لایزال الهی بعنوان استحکام درونی و نلرزیدن و نترسیدن است.
سردار معروفی دومین اولویت مقام معظم رهبری برای بسیج را که در مقابل غفلت قرار دارد بصیرت عنوان کرد و افزود: بسیجی باید بصیر باشد و صحنه داخلی و خارجی را بخوبی ببیند و هدف گذاری دشمن را در داخل، منطقه و بیرون جویا شود و رصد کند تا بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد.
فرمانده سپاه سلمان استان سومین نکته را آمادگی، کمر بستن و پا به کار بودن بسیج به عنوان بزرگترین قدرت سازمان یافته مردمی باانگیزه الهیِ انسانی که همه چیز را برای خدا می خواهد و از مردم هستند، عنوان کرد و گفت: اینگونه افراد به دنبال حفظ کرامت ملت ایران و دنبال توسعه و گسترش فرهنگ مصونیت، جهاد و شهادت، تعالیم نورانی قرآن، حفظ تمامیت ارضی، امنیت معنادار و مردمی و همیشگی برای ملت ایران هستند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark